• 0

Machines voor IJsfabriek?

Beste allen,

 

Ik ben sinds enige dagen op zoek geweest naar meer informatie voor het open van een ijsfabriek, helaas tot heden zonder weinig resultaat. Ik hoop dat jullie mij iets meer op weg kunnen helpen..

 

We willen een groot Italiaans fabriek open in Irak. Ik ben op zoek naar een fabriek die Italiaanse ijsmachines kan leveren.

Misschien te veel gevraagd maar heeft iemand een idee van waar ik het beste kan beginnen?

Via Google ben ik niet veel wijzer geworden, helaas'

 

Ik heb hier over grote machines met de nieuwste technologie.

 

Mijn dank is groot!

Groeten Fatah

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Al geprobeert een NL ijsfabriek te benaderen en vragen waar zij hun machines bestellen ? , overigens heb ik met googelen wel een hoop professionele bedrijven gezien die leveren .. wel even in het engels googelen

Kan het fout hebben maar...ik denk overigens dat fabrieks machines op maat gemaakt worden en niet zomaar even besteld of van marktplaats gehaald worden.

Link naar reactie
  • 0

 

Machines voor ambachtelijke ijsmakers (bokvriezers) zijn makkelijk te vinden. Grootschalige ijsfabrieken zijn er niet zoveel. Die worden allemaal opgekocht door Nestlé en Unilever. Die ruimen wel eens een lokatie op, dus daar zou je tweedehands moeten kunnen inkopen. Grootschalige productie is een heel ander proces dan ambachtelijke productie.

 

Maat dat is een beetje een open deur.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste Fatah,

 

Er gelden bepaalde sancties met betrekking tot het zakendoen met Irak. Om na te gaan of jou plannen daar ondervallen kun je contact opnemen met een adviseur van Internationaal ondernemen van RVO.nl . Op de pagina over Irak vind je een telefoonnummer.

 

 

Vriendelijke groet, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.