Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tim33
Tim33
Beste mensen,
Na een succesvol eerste bericht vanmiddag met antwoorden waar ik echt wat aan heb vraag ik jullie nogmaals om advies, of eigenlijk om tips
Aangezien op dit forum veel zap-ers zitten naar mijn inziens de ideale plek om mijn vraag/idee voor te leggen.
Dit voorjaar begin ik een koffiezaak (stad +75000 inwoners), een belangrijk onderdeel is (naar mijn mening) om deze tijd in te spelen op de behoeftes van ZZP-ers die buiten de deur willen werken. Wij hebben al rekening gehouden met voldoende stopcontacten en zo zijn we inmiddels ook begonnen met het verzamelen van adapters ed die gebruikt kunnen worden wanneer iemand deze vergeten zijn (denk aan iphone/pads enz). Ook komt er uiteraard snel internet. Wellicht hebben jullie nog ideeën/tips die ik zelf over het hoofd zie. Dus waar moet de ideale werkplek in een koffiezaak aan voldoen?
Daarnaast hebben wij ook een ruimte achter de zaak beschikbaar die wij aan willen bieden als vergaderruimte. Wat zouden jullie over hebben voor een dergelijke vergaderruimte. Deze ruimte is overigens niet groot en bied plaats aan max 6/8 personen. Het idee is om bijv te verhuren per uur of dagdeel en het aan te bieden incl onbeperkt (of wel een maximum) koffie/thee. Wat is een reëel bedrag om te vragen zodat het aantrekkelijk is voor ons en uiteraard de klant. Ook zijn hier alle ideeën en tips welkom
Ik zou het ontzettend waarderen als iemand hier de tijd voor zou willen nemen.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag