Geplaatst: 22 december 200420 j YeNtL 17 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik ben van plan om een kleinschalige loterij te beginnen. Ik kan nu nog weinig zeggen omdat nog niet alles zeker is. Nu dacht ik dat bedrijven mij konden sponsoren met prijzen in ruil voor een banner. Is dit reeel? Of moet ik gewoon geld vragen? Hoe kan ik het beste in contact komen met deze bedrijven? Mail, bellen of een brief schrijven? Ik zelf dacht bellen maar naar welke afdeling moet ik dan vragen?
Geplaatst: 22 december 200420 j 2thePoint 1.1k berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie Heb je aan de benodigde vergunningen gedacht? Egbert Punter
Geplaatst: 22 december 200420 j YeNtL 17 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ik denk dat je het als een prijsvraag moet zien. Mensen moeten een slagzin maken en dan kunnen ze prijzen winnen Daar zijn volgens mij geen vergunnigen voor nodig
Geplaatst: 22 december 200420 j TwaBla 22.7k berichten 6 Solutions 9 Trofeeën 1.4k Reputatie Op 22-12-2004 om 18:51, YeNtL zei: Ik denk dat je het als een prijsvraag moet zien. Ik denk dat je het dan ook zo moet noemen. ;) Een prijsvraag moet volgens mij een jureerbare prestatie vergen, want met een loterij val je onder de wet op de kansspelen. Of daar nog streng op gelet wordt, weet ik niet. Vaak zijn het concurrenten die mekaar aangeven. Toch zie je nog wel eens: 'onder de juiste inzenders wordt een X verloot'. Gesponsorde prijzen komt vaak voor. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Geplaatst: 22 december 200420 j YeNtL 17 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur ok sorry voor de slecht formulering Duz het is geen kansloze missie om voor prijzen te gaan mailen? Wat is de beste manier daarvoor? iemand ervaring?
Geplaatst: 23 december 200420 j Herman1 22 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie kijk eens op deze link Prijsvragen en loterijen zijn verkoopverhogende en responsgenererende acties en worden daarom veelvuldig ingezet als instrument bij Sales Promotion. Zowel business-to-business als business-to-consumer. Maar je kunt niet zomaar een prijsvraag of loterij opzetten. Daar zijn vaak regels aan verbonden, die in de Wet op de Kansspelen staan. In dit artikel lees je wat wel en wat niet mag. link>>http://www.communicatiecoach.com/vakgebied_strategie_art_prijsvragen_loterijen.htm The Earth is like one of those balls made of twelve pieces of skin.
Geplaatst: 4 januari 200520 j YeNtL 17 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ik zal ff vertellen hoe het is afgelopen. Er waren amper sponsors te vinden omdat ze niet met de website geasocieerd wilden worden. Daarom hebben we maar voor een ludieke prijs gekozen. Het idee heb ik wel uit gewerkt en slaat enigzins aan. (gister bij sbs shownieuws :P) Kijk maar op www.wanneerbevaltmaxima.nl
Geplaatst: 4 januari 200520 j Merkava 2.8k berichten 8 Trofeeën 127 Reputatie Ideetje voor een banner: http://www.giro555.nl/content/materiaal.htm
Geplaatst: 4 januari 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Op 4-1-2005 om 10:48, Merkava zei: Ideetje voor een banner: http://www.giro555.nl/content/materiaal.htm Had ik al gevonden ;) Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 4 januari 200520 j Merkava 2.8k berichten 8 Trofeeën 127 Reputatie Op 4-1-2005 om 10:57, De Witte zei: Op 4-1-2005 om 10:48, Merkava zei: Ideetje voor een banner: http://www.giro555.nl/content/materiaal.htm Had ik al gevonden ;) Weet ik, Maar op "Kijk maar op www.wanneerbevaltmaxima.nl" staat een lege banner, vandaar ;)
Geplaatst: 4 januari 200520 j Edo van Santen 2.7k berichten 1 Solutions 9 Trofeeën 120 Reputatie ik vindt het wel een creatief idee, complimenten! helaas is de wetgeving erg strak om dit soort creatieve zaken op te starten. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
Geplaatst: 12 januari 200520 j YeNtL 17 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur ff nog een laatste update van mij kant. Het loopt inmiddels storm op mijn site en heb ook nog eens 2 sponsoren gevonden. De kosten heb ik eruit en maak nu zelfs winst terwijl het 1 grote grap was. Aan publiciteit heb ik ook niks te klagen: Ben bij sbs, canvas radio 538 geweest, heb gister opnames gedaan voor tv noord en kom waarschijnlijk morgen in het AD. Origenele ideeen kunnen nog steeds in Nederland
Geplaatst: 12 januari 200520 j Edo van Santen 2.7k berichten 1 Solutions 9 Trofeeën 120 Reputatie Op 4-1-2005 om 12:57, Venture Capital zei: ik vindt het wel een creatief idee, complimenten! toch een beetje gelijk. goede business! gaat zo door! Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
YeNtL
Ik ben van plan om een kleinschalige loterij te beginnen. Ik kan nu nog weinig zeggen omdat nog niet alles zeker is.
Nu dacht ik dat bedrijven mij konden sponsoren met prijzen in ruil voor een banner. Is dit reeel?
Of moet ik gewoon geld vragen?
Hoe kan ik het beste in contact komen met deze bedrijven?
Mail, bellen of een brief schrijven?
Ik zelf dacht bellen maar naar welke afdeling moet ik dan vragen?