Ik heb een vraag. ik ben bezig om een cafetaria / eethuis op te zetten.
nu staat er bij mij aan de overkant waar ik woon een zaak leeg.
deze zou perfect zijn voor mijn locatie. Deze staat te koop / te huur via een horeca makelaar.
ik heb bij hun informatie opgevraagd en blijkt dat ik per maand huur betaal en dat ik de inventaris moet over kopen. al het apparatuur, stoelen tafels enz.
maar nu is mijn vraag
ben ik verplicht om de inventaris over te nemen, als ik het pand wil huren?
ik heb al rond gevraagd en gedaan en op de forum rond gezocht maar helaas kan ik hier niks op terug vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ciaofamily
ciaofamily
Goede middag allemaal.
'
Ik heb een vraag. ik ben bezig om een cafetaria / eethuis op te zetten.
nu staat er bij mij aan de overkant waar ik woon een zaak leeg.
deze zou perfect zijn voor mijn locatie. Deze staat te koop / te huur via een horeca makelaar.
ik heb bij hun informatie opgevraagd en blijkt dat ik per maand huur betaal en dat ik de inventaris moet over kopen. al het apparatuur, stoelen tafels enz.
maar nu is mijn vraag
ben ik verplicht om de inventaris over te nemen, als ik het pand wil huren?
ik heb al rond gevraagd en gedaan en op de forum rond gezocht maar helaas kan ik hier niks op terug vinden.
ik hoor graag van jullie.
met vriendelijke groet
Enrico
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45203-ben-ik-verplicht-inventaris-over-te-nemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag