Ik heb aankomende week een afspraak voor een AOV verzekering maar ik zit nu ook te kijken nog voor de vrijwillige ziektewet verzekering van het UWV.
Ik val nog binnen de drie maanden maar wat is jullie mening hierover is dit iets wat je altijd moet doen of toch voor de particuliere verzekering gaan.
De premies zijn niet mis voor een ziekte wet en een wia combinatie betaal je voor een dagloon van 110 euro op jaarbasis 4321 euro premie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
starter80
starter80
Ik heb aankomende week een afspraak voor een AOV verzekering maar ik zit nu ook te kijken nog voor de vrijwillige ziektewet verzekering van het UWV.
Ik val nog binnen de drie maanden maar wat is jullie mening hierover is dit iets wat je altijd moet doen of toch voor de particuliere verzekering gaan.
De premies zijn niet mis voor een ziekte wet en een wia combinatie betaal je voor een dagloon van 110 euro op jaarbasis 4321 euro premie.
Hoor graag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45651-vrijwillige-ziektewet-verzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag