Ik ga de verkoopactiviteiten van mijn bedrijf (m.b.v. een agent) uitbreiden naar de UK. Ik verwacht dus een hoop facturen naar de UK te sturen. Hoe kan ik dit nu voor beide partijen zo aantrekkelijk mogelijk maken?
Aan de ene kant wil ik niet dat mijn nieuwe klant veel kosten heeft of veel handelingen moet verrichten voor het overmaken van Ponden naar mijn Euro-rekening, maar aan de andere kant wil ik ook niet teveel geld daaraan kwijt zijn. De facturen zullen rond de 300-600 pond liggen, elke keer 10 à 20 Euro bancaire kosten (ik verwacht wekelijks een betaling) loopt dan flink op.
Heb al met mijn bank gesproken over een valutarekening, maar dat schijnt alleen handig te zijn bij grote bedragen, in de tonnen. Wat is jullie advies/ervaring hierin, en zijn er wellicht standaard teksten die ik op de factuur kan zetten als een soort betalingsinstructie?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Schanulleke
Schanulleke
Beste,
Ik ga de verkoopactiviteiten van mijn bedrijf (m.b.v. een agent) uitbreiden naar de UK. Ik verwacht dus een hoop facturen naar de UK te sturen. Hoe kan ik dit nu voor beide partijen zo aantrekkelijk mogelijk maken?
Aan de ene kant wil ik niet dat mijn nieuwe klant veel kosten heeft of veel handelingen moet verrichten voor het overmaken van Ponden naar mijn Euro-rekening, maar aan de andere kant wil ik ook niet teveel geld daaraan kwijt zijn. De facturen zullen rond de 300-600 pond liggen, elke keer 10 à 20 Euro bancaire kosten (ik verwacht wekelijks een betaling) loopt dan flink op.
Heb al met mijn bank gesproken over een valutarekening, maar dat schijnt alleen handig te zijn bij grote bedragen, in de tonnen. Wat is jullie advies/ervaring hierin, en zijn er wellicht standaard teksten die ik op de factuur kan zetten als een soort betalingsinstructie?
Dank!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag