Ik hoop dat het goede gedeelte is, leek mij het meest geschikt.
Heb al op internet gekeken en ook hier op het forum maar heb het nog niet kunnen vinden.
Kleine uitleg over hoe en wat.
Ik ben bezig met een opleiding en wil dan het liefst als zelfstandige een bedrijfje beginnen. Het gaat dan voornamelijk om het maken van ontwerpen voor bijvoorbeeld woonkamers, keukens, badkamers.
Hiernaast wil ik ook andere ontwerpen maken, wat ook betrekking heeft tot het interieur.
Als de klant dan tevreden is kan de (ver) bouw beginnen. De (ver) bouw word dan uitgevoerd door een aannemer en/of installateur. Voor de andere ontwerpen kunnen ze dan informeren bij een aantal bedrijven die dat kunnen realiseren.
Deze mensen krijgen dan een klus, vanwege het feit dat ik hun aanbeveel.. Alleen nu is dus mijn vraag
- hoe gaat dat in zijn werk? hoe komt dat tot 'stand' of het zo maar te noemen.
- hoe het beste die mensen te benaderen
Ik hoop dat het wat duidelijker is, zo niet dan hoor ik het graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
peter13th
peter13th
Ik hoop dat het goede gedeelte is, leek mij het meest geschikt.
Heb al op internet gekeken en ook hier op het forum maar heb het nog niet kunnen vinden.
Kleine uitleg over hoe en wat.
Ik ben bezig met een opleiding en wil dan het liefst als zelfstandige een bedrijfje beginnen. Het gaat dan voornamelijk om het maken van ontwerpen voor bijvoorbeeld woonkamers, keukens, badkamers.
Hiernaast wil ik ook andere ontwerpen maken, wat ook betrekking heeft tot het interieur.
Als de klant dan tevreden is kan de (ver) bouw beginnen. De (ver) bouw word dan uitgevoerd door een aannemer en/of installateur. Voor de andere ontwerpen kunnen ze dan informeren bij een aantal bedrijven die dat kunnen realiseren.
Deze mensen krijgen dan een klus, vanwege het feit dat ik hun aanbeveel.. Alleen nu is dus mijn vraag
- hoe gaat dat in zijn werk? hoe komt dat tot 'stand' of het zo maar te noemen.
- hoe het beste die mensen te benaderen
Ik hoop dat het wat duidelijker is, zo niet dan hoor ik het graag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45755-vergoeding-op-basis-van-commissie-hoe-werkt-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag