Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sennahot
sennahot
Ik ben nieuw op deze forum en weet niet of me vraag hier hoort ,maar toch stel ik hem.
En vind dit interessante forum om te lezen, dus zal ik hier geregeld komen lezen..
Ik ben een jonge vrouw van Marokkaanse afkomst,en heb enige tijd interesse in het online internetten.,bedrijven
Hou van lezen en het zelfmanagement van het leven.
Ik heb interesse in het maken en ideen uitwerken met websites en ben leergierig en nieuwsgierig..
maar doe dit als hobby in de hoop er mischien werk van te maken..
Nu is het zo dat ik een website heb gemaakt met jouw web.nl die heel gemakkelijk te maken is..
en heb me domeinnaam later registreren bij kniest Multi media.
Als ik google en erop klik! krijg ik server gratisveelbitcoins.com vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord..
Ik heb geen technische ervaring..ik weet niet of het ligt aan de dns instellingen maar zie me website niet meer..
Alleen weet ik wel dat er iets goeds mis is,heb kniest Multi media hierover telefonisch benaderd.
Waardoor ze me zouden terug bellen wat nog niet is gebeurd.
En hoop dat er hier mensen zijn die me alvast kunnen helpen..
Gegroet Senna,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45851-help-me-website-doet-het-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag