Geplaatst: 29 mei 201411 j Jordy.r 3 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar goedkope en simpele outbound callcenter software, wij heb een klein projectie waarbij 1 werknemer full time moet bellen om afspraken in te plannen. Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is. Heeft iemand een goede tip en wat kost de software ongeveer ? Alvast bedankt.
Geplaatst: 29 mei 201411 j jochem8 282 berichten 11 Trofeeën 24 Reputatie Als je werknemer fulltime moet bellen kan hij toch de telefoon gebruiken? Linkbuilders.nl
Geplaatst: 29 mei 201411 j Jordy.r 3 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Heel de dag nummers van een lijst indrukken is ook zo wat. Ik zoek een programma waar ik deze nummers in kan gooien en dat deze automatische begint te bellen. Hier zit een aanzienlijke tijd winst in dus geld.
Geplaatst: 30 mei 201411 j Iwan van Geelen 3.2k berichten 8 Trofeeën 213 Reputatie Om je vraag te beantwoorden, niet technisch maar als ondernemer: Wees verstandig en denk goed aan de "bel-mij-niet" regelgeving zodra jij automatisch gaat (technisch laten) bellen. geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst: 30 mei 201411 j HHB 158 berichten 8 Trofeeën 0 Reputatie In aanvulling op de andere opmerkingen. Misschien moet je je minder concentreren op hoe snel en hoeveel "prospects" je kan benaderen. Uitzoeken wat de echte prospects zijn, per groep vaststellen wat de beste benadering is enz. levert veel minder gesprekken op, maar waarschijnlijk een veel grotere kans dat je iemand aan de lijn krijgt, die echt geïnteresseerd is. suc7 Hans Bertram Hans Bertram te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten
Geplaatst: 30 mei 201411 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Wat je helaas niet aangeeft of je op de zaak gebruik maakt van VOIP. Er is software die je op je PC kunt installeren om uit te bellen. (Of je gebruikt Skype) Dan volstaat het om een bestandje te maken (bijvoorbeeld excel) met daarin de nummers. De telefoniste hoeft dan alleen maar op het nummer te klikken en de software doet de rest. Synergeon
Geplaatst: 30 mei 201411 j fvddungen 1.7k berichten 8 Trofeeën 95 Reputatie Veel callcenters maken tegenwoordig ook gebruik van soft/hardware, waarmee ze meer nummers in 1 keer bellen en dan de persoon aan de lijn krijgen, die het eerst op pakt. Dat is een flinke winst op de efficiëntie, want zo heb je dan in principe altijd iemand aan de lijn. Zelfstandige loonslaaf
Geplaatst: 30 mei 201411 j Dennis_van_Dijk 3.6k berichten 8 Trofeeën 308 Reputatie Op 29-5-2014 om 21:00, Jordy.r zei: Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is. Ben je ervan overtuigd omdat je gevoel dat zegt of weet je het ook zeker? Ik kan mij voorstellen dat dit op basis van kille cijfers zo lijkt (goh, moet het zoveel kosten om iemand voor mij te laten bellen) maar veelal als je door gaat rekenen blijkt dat je veelal veel te optimistisch rekent als je de eigen kosten in beeld brengt. En dan natuurlijk ook nog het punt van wettelijke regelingen als bel-mij-niet-registers, de vaardigheid van de eigen medewerker en de samenwerking tussen hard- en software. Al dat koop je af als je het uitbesteed aan een callcenter. En die moeten dus een concurrerende offerte uitbrengen omdat anders de klanten allemaal denken dat ze het voor dat geld beter zelf kunnen doen. Ik zeg dus niet dat je het niet goedkoper zelf kunt doen. Ik zeg wel dat je heel goed moet doorrekenen of dat ook zo is. Zeker als dit gaat over een klein projectje dat vermoedelijk eenmalig is. Dan ga je dus het wiel zelf uitvinden wat bijna altijd meer kost dan een nieuw wiel aanschaffen. Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com
Geplaatst: 15 juli 201411 j GerronP 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Kijk eens naar Actimizer, is niet gratis maar werkt wel heel fijn.
Jordy.r
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar goedkope en simpele outbound callcenter software,
wij heb een klein projectie waarbij 1 werknemer full time moet bellen om afspraken in te plannen.
Ik heb ook al bij een extern callcenter geïnformeerd, maar ben er van overtuigd dat bellen in eigenbeheer veel goedkoper is.
Heeft iemand een goede tip en wat kost de software ongeveer ?
Alvast bedankt.