• 0

Treft mijn site doel?

Omschrijving van je concept:

Mijzelf als helderziende en schrijver kenbaar maken.

Eerste pagina over wat ik als helderziende te bieden heb, daarna een pagina over de boeken die ik schreef en een link naar de verkooppagina. Vervolgens een pagina met de boekfragmenten. Dan de krantenartikelen waarin ik geïnterviewd werd. Een pagina met foto's en één met links en een pagina met de mogelijkheid om contact met mij te maken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Zelf mijn site gemaakt, kranten benaderd om mijn site en mijzelf kenbaar te maken, meegewerkt aan een radioprogramma over astrologie, geadverteerd, op beurzen gestaan en lezingen gegeven.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Zo doeltreffend, kort en bondig mogelijk overkomen. Het is wonderlijk dat ik hier in dit veld 30 tekens minimaal moet invullen, terwijl ik niet van langdradige teksten houd.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Te langdradige teksten, soms chaotische sites.

Hier hetzelfde euvel, teveel tekens moeten neerzetten.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Divers.

En hier idem dito, ik moet nu iets schrijven waar ik niet achter sta, maar om aan de tekens te komen, schrijf ik dit op.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

In je profielbeschrijving is een vakje ingeruimd voor een zgn handtekening of signatuur. Daar kun je oa een link naar je website plaatsen. In de 'wat vind je van mijn...' opzet, staan we overigens wel backlinks toe. Daar hebben we helemaal geen probleem mee, als dat maar niet promotioneel gebeurt.

 

Had iemand al gezegd: "Welkom op HL"? ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Careltje48,

 

Het is inderdaad kort en bondig. Alleen de routebeschrijving is wat lang(dradig).

 

Hoelang is die site nu online? Met 5.154 kliks moet dat beslist al een hele poos zijn. Als dat het aantal kliks is van een paar weken mag je niet ontevreden zijn.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je homepagina eerlijk gezegd niet uitnodigend. Je vertelt twee keer wat je niet doet, terwijl je dat ook andersom kunt formuleren, dus in plaats van "ik geef 's avonds geen consulten" zou ik zeggen "mijn consulten geef ik tussen 10.00 en 17.00 uur". En rook je ook tijdens je consulten?

 

Ook "en er is dan nog tijd genoeg voor het stellen van een vraag" vind ik niet plezierig klinken, dat voelt voor mij heel erg als "uw tijd is om, wegwezen".

 

Verder zou ik het aantal lettertypen/-grootten beperken, het komt nu wat rommelig over.

Link naar reactie
  • 0

Ja Frans, dank je, kan ik aanvullen.In ieder geval erbij zetten.

Ik los geen problemen op, ik bekijk de toekomst van mensen en geef hen aan welke problemen er spelen, raadt wel eens aan doordat ik de toekomst zie, maar oplossen is aan hen. Ook bekijk ik hun verleden en geef ook aan of er problemen door zijn ontstaan. Daarnaast zie ik hun overleden verwanten of vrienden en beschrijf die.

Dit zou ik dus op de site kunnen zetten, ik ga eraan werken.

Link naar reactie
  • 0

Ik bedoelde niet zozeer dat ik met een 'probleem' zit, dat was slechts een veralgemenisering.

 

Stel nou eens dat er een bezoeker op je website komt. Die is waarschijnlijk niet helderziend (te makkelijke grap, maar meen het wel) en kan dus niet zomaar weten wat een toekomst met jou voor hem/haar in petto heeft.

 

Die bezoeker komt niet voor jou als persoon maar voor de diensten die je aanbiedt. Jij bent niet zo interessant in eerste instantie (sorry).

 

Jouw website op dit moment gaat echter nogal over jou.

 

Ik zou hem tekstueel veel meer richten op je diensten, en op welke manier die diensten een meerwaarde zijn voor je bezoeker. Wie jij bent, komt daarna pas. Overtuig je bezoeker eerst van de meerwaarde van je diensten.

Verplaats je in je bezoeker (moet lukken denk ik) en vraag je af wat die zoekt en schrijf daar je teksten op.

 

Succes

Frans

 

PS. even algemeen voor meelezers: er zijn een paar reacties weggemodereerd wegens offtopic. Ik heb zelf niks met het onderwerp,maar dit is niet de plek om dit ter discussie te stellen aangezien we een ondernemersforum zijn. Houd het dus op hoofdlijnen zakelijk svp.

Link naar reactie
  • 0

Misschien moet je eens bij Astro TV informeren naar mogelijkheden voor samenwerking en via die weg een grotere naamsbekendheid opbouwen.

 

Voor de site, als je de pessimisten wilt overtuigen dan zal je enige bewijzen van jouw claims moeten laten zien. Je zou reviews kunnen plaatsen van mensen die jij goed hebt geholpen. Dat zou bij mij meer vertrouwen wekken. In mijn ogen zijn alle mediums charlatans dus ik neem alle verhalen op jouw site met een korreltje zout.

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Careltje48,

 

Ik vind het al top dat je je website zelf volledig bouwt! Super!

Ik vind dat je ook gebruik maakt van de juiste kleurcombinatie, zeer helder en verfrissend.

 

Als opbouwende kritiek voor je website:

Verplaats je in de bezoeker... een geïnteresseerde bezoeker gaat je site doorlezen.. een niet-geïnteresseerde bezoeker scant je website en leest voornamelijk de titels door en wil zo snel mogelijk weten wat je voor deze persoon kunt betekenen met zo min mogelijk tekst... eenmaal geïnteresseerd zullen er meer pagina's bezocht worden en zal het bouncepercentage dalen.

 

Wat ik persoonlijk daarom zou doen is, zoals hierboven ook al vermeld. In 1 oogopslag moet ik weten wat je voor mij kunt betekenen en waarom ik de diensten bij je af wil nemen.

 

Je kunt hiervoor gebruiken:

- Grote duidelijke titels die pakkend zijn.

- Uitleg waar je jou voor kunt inschakelen (Met pakkende titel)

- Hierna pas uitleggen hoe je te werk gaat, of eventueel op een andere pagina.

- Gebruik pakkende call-to-actions. Probeer e-mailadressen te verzamelen van mensen (Drip campagne etc.. even in verdiepen).

 

Succes met je website!

 

Groeten,

Niels

 

 

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.