Ik ben reeds geruime tijd bezig met een nieuw concept (zoals zovelen hier). Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik mijn business plan wil toetsen voordat ik bij de benodigde financiers aan ga kloppen.
Genoeg vindt ik over mogelijke instanties waar ik over financieringen e.d. kan praten (aan de hand van het BP). Maar iets/iemand die mij vooraf enige feedback kan geven over de inhoud van mijn BP heb ik nog niet gevonden.
Iemand hier ideeen/mogelijkheden/richtingen waar ik in dit geval iets mee kan?
Alvast bedankt,
Maarten
Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rooseboom
Rooseboom
Hallo,
Ik ben reeds geruime tijd bezig met een nieuw concept (zoals zovelen hier). Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik mijn business plan wil toetsen voordat ik bij de benodigde financiers aan ga kloppen.
Genoeg vindt ik over mogelijke instanties waar ik over financieringen e.d. kan praten (aan de hand van het BP). Maar iets/iemand die mij vooraf enige feedback kan geven over de inhoud van mijn BP heb ik nog niet gevonden.
Iemand hier ideeen/mogelijkheden/richtingen waar ik in dit geval iets mee kan?
Alvast bedankt,
Maarten
Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4709-business-plan-zo-goed-als-klaarcheck-voor-shoppen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
47 antwoorden op deze vraag