Ik heb begrepen, dat je voor de inkomstenbelasting middelling kunt vragen over 3 aaneengesloten voorgaande jaren. Ik neem aan, dat je als inkomen het bedrag hanteert dat de belastingdienst na verwerking van 3 aangiften heeft vastgesteld. Is dat correct?
Je wacht dus tot je de definitieve vaststelling over alle betreffende jaren hebt?
Je vraagt dus middelling, na afloop van alle jaren waarover je middelling vraagt.
Hoeveel tijd heb je, na afloop van die jaren?
Als het tijdvak waarover je middelling vraagt, ook een jaar bevat dat je verlies leed, telt dat dan als negatief inkomen, of als nul inkomen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
electra
electra
Ik heb begrepen, dat je voor de inkomstenbelasting middelling kunt vragen over 3 aaneengesloten voorgaande jaren. Ik neem aan, dat je als inkomen het bedrag hanteert dat de belastingdienst na verwerking van 3 aangiften heeft vastgesteld. Is dat correct?
Je wacht dus tot je de definitieve vaststelling over alle betreffende jaren hebt?
Je vraagt dus middelling, na afloop van alle jaren waarover je middelling vraagt.
Hoeveel tijd heb je, na afloop van die jaren?
Als het tijdvak waarover je middelling vraagt, ook een jaar bevat dat je verlies leed, telt dat dan als negatief inkomen, of als nul inkomen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47121-middelling-vragen-wanneer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag