Wetende dat het hier om een oude topic gaat wil ik toch wat kwijt.
Het verhaal dat hier begonnen is lijkt erg veel op het mijne.
In april 2006 een aanvraag gedaan
in december 2006 afgewezen
Bezwaar gegrond verklaard, er moest een nieuw besluit genomen worden op basis van een nieuw rapport
Rapport gereed mei 2007 en POSITIEF
echter pas een negatief besluit eind 2007
uitspraak rechter; gemeente moet nieuw besluit nemen.
uiteindelijk heb ik de Bbz september 2008 gekregen, 2,5 jaar na mijn aanvraag!!
Nu heb ik voor deze gang van zake een schadeclaim ingediend.
Na het hele traject doorlopen te hebben is deze onlangs door de Centrale Raad van Beroep toegewezen in de vorm van de wettelijke rente over het Bbz bedrag over de periode van de datum van afwijzing van de eerste aanvraag tot de datum dat ik de Bbz daadwerkelijk hebgekregen.
Dit bedrag is echter nog geen 10 % van de werkelijke vermogensschade, en via de mogelijkheid van beroep zal ik hiermee dan ook verder moeten gaan.
Ik begrijp dat er veel goed gaat in Bbz aanvragen en toewijzingen, maar in mijn geval gaat alles fout door toedoen van één wethouder
Als er mensen zijn die meer willen weten over deze zaak en/of nog tips hebben ik hoor het graag.
Ondernemen is doorgaan, maar je wordt er soms wel moedeloos van
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nikki96
nikki96
Wetende dat het hier om een oude topic gaat wil ik toch wat kwijt.
Het verhaal dat hier begonnen is lijkt erg veel op het mijne.
In april 2006 een aanvraag gedaan
in december 2006 afgewezen
Bezwaar gegrond verklaard, er moest een nieuw besluit genomen worden op basis van een nieuw rapport
Rapport gereed mei 2007 en POSITIEF
echter pas een negatief besluit eind 2007
uitspraak rechter; gemeente moet nieuw besluit nemen.
uiteindelijk heb ik de Bbz september 2008 gekregen, 2,5 jaar na mijn aanvraag!!
Nu heb ik voor deze gang van zake een schadeclaim ingediend.
Na het hele traject doorlopen te hebben is deze onlangs door de Centrale Raad van Beroep toegewezen in de vorm van de wettelijke rente over het Bbz bedrag over de periode van de datum van afwijzing van de eerste aanvraag tot de datum dat ik de Bbz daadwerkelijk hebgekregen.
Dit bedrag is echter nog geen 10 % van de werkelijke vermogensschade, en via de mogelijkheid van beroep zal ik hiermee dan ook verder moeten gaan.
Ik begrijp dat er veel goed gaat in Bbz aanvragen en toewijzingen, maar in mijn geval gaat alles fout door toedoen van één wethouder
Als er mensen zijn die meer willen weten over deze zaak en/of nog tips hebben ik hoor het graag.
Ondernemen is doorgaan, maar je wordt er soms wel moedeloos van
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47493-schadeclaim-na-afgewezen-bbz-aanvraag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag