Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Adriaan Marinus
Adriaan Marinus
Dag ondernemend Nederland,
ben aan het werk om mijn concept idee te verwezenlijken.
Het idee is simpel; mijn smaak in een verpakking verkopen aan een doelgroep.
Starten, testen met een kleine productserie via POS in brick and mortar, ervan leren en de volgende stap zetten.
• Businessplanning;
o definitie product specificatie binnen de EU warenwet besluitvorming en regelgeving
o Financiële onderbouwing (algemeen)
o Juridische bescherming (niet zo zeer van product maar meer brand en bedrijfsbescherming)
o Product marketing (branding/positionering)
o Productie faciliteit voor assemblage (i.o. of in eigen beheer)
o Internet etalage (webshop)
o Logistiek traject (partnership mogelijkheden)
Ongetwijfeld zal ik er nog een veelvoud van zaken over het hoofd zien. (dit verneem ik uiteraard graag van u.)
Maar er ontstaan ook vragen, een diversiteit aan vragen..
Bijvoorbeeld;
• Zijn er collega’s die een levensmiddel hebben ontwikkeld en op markt gebracht waarmee ik in contact kan komen?
• Wat voor CRM softwarepakket is er in omloop? (schaalbaarheid)
• (eenvoudige) bedrijfssoftware voor de boekhouding?
• Welke E-Fulfilment mogelijkheden zijn er op de markt?
• Wat zijn de ‘beste’ (pros/cons) webwinkel mogelijkheden?
• Hebben jullie laboratorium suggesties voor het testen van levensmiddelen en wellicht een kosten indicatie?
• Wellicht zijn er ook samenwerkingsvormen?
zoals jullie wel kunnen lezen sta ik nog aan het prille begin, dus fexibel in mijn besluitvorming en investeringen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie.
Een Aanhouder
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48197-nieuwe-levensmiddelproducten-voor-2015-iets-voor-u/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag