Ik heb een eenmanszaak en ben wegbdesigner. In 01-03-2013 heb ik een website gemaakt voor een bedrijf wat een jaar later failliet is gegaan. Dit bedrijf was een Hair en beauty salon.
In die tijd heb ik ook een webshop gemaakt in echt haar voor haar gekoppeld aan haar website.
In die tijd ben ik een webshop begonnen met haar extensions, en dan voornamelijk nep haar.
Dit bedrijf, de beauty en hair salon, is later failliet gegaan.
Ze heeft een paar maanden daarna weer een nieuw bedrijf gestart met hetzelfde concept.
Er is een nieuw contract getekend voor een nieuwe website en webshop.
Nu heeft ze gezien dat onze webshop er is en wil ze dat deze per direct offline wordt gehaald.
Staat ze in haar recht aangezien onze webshop eerder bestond dan het nieuwe contract?
Ik hoor graag van jullie, want ik heb er nu al buikpijn van:(
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tom Scholten
Tom Scholten
Hallo,
Ik heb een eenmanszaak en ben wegbdesigner. In 01-03-2013 heb ik een website gemaakt voor een bedrijf wat een jaar later failliet is gegaan. Dit bedrijf was een Hair en beauty salon.
In die tijd heb ik ook een webshop gemaakt in echt haar voor haar gekoppeld aan haar website.
In die tijd ben ik een webshop begonnen met haar extensions, en dan voornamelijk nep haar.
Dit bedrijf, de beauty en hair salon, is later failliet gegaan.
Ze heeft een paar maanden daarna weer een nieuw bedrijf gestart met hetzelfde concept.
Er is een nieuw contract getekend voor een nieuwe website en webshop.
Nu heeft ze gezien dat onze webshop er is en wil ze dat deze per direct offline wordt gehaald.
Staat ze in haar recht aangezien onze webshop eerder bestond dan het nieuwe contract?
Ik hoor graag van jullie, want ik heb er nu al buikpijn van:(
Met vriendelijk groet,
Janet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48300-concurrentie-beding-tussen-opdrachtgever-en-opdrachtnemer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag