Ik probeer dat nu al een tijdje uit te vinden maar kom er niet helemaal uit.
Ik heb een eenmanszaak en heb daarvoor een bestelbus. Die tel ik bij en dat kost me veel geld (want het is een duur ding). Regelmatig bezoek ik klanten zonder spullen en dan zou ik best met een klein auto'tje kunnen gaan. Hier zou ik dan ook privé wel eens mee rijden, maar ook blijf ik met mijn bus privé rijden.
Nu komt de vraag; als ik er een klein auto'tje bij koop, welke van de twee auto's zou ik dan bij moeten tellen? De dure bus? Het goedkope kleine auto'tje? Allebei?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edwin Schroeven
Edwin Schroeven
Ik probeer dat nu al een tijdje uit te vinden maar kom er niet helemaal uit.
Ik heb een eenmanszaak en heb daarvoor een bestelbus. Die tel ik bij en dat kost me veel geld (want het is een duur ding). Regelmatig bezoek ik klanten zonder spullen en dan zou ik best met een klein auto'tje kunnen gaan. Hier zou ik dan ook privé wel eens mee rijden, maar ook blijf ik met mijn bus privé rijden.
Nu komt de vraag; als ik er een klein auto'tje bij koop, welke van de twee auto's zou ik dan bij moeten tellen? De dure bus? Het goedkope kleine auto'tje? Allebei?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48342-eenmanszaak-met-twee-autos/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag