Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

    Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Rob078

Hoe de echte waarde inhoud pakket te verzekeren ?

Recommended Posts

Hallo;

 

Nou , dat zegt u maar is zeker zo.

 

Die kopers hebben geld genoeg , ik zal het voorstellen.

 

Andersom is dan weer makkelijker :-)

Koper stuurt iemand ,ik regel alle formaliteiten en lever op Schiphol af.

Monteer ik er ook nog een handvat op

 

Met vriendelijke groeten;

Rob.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben de halve dag aan het bellen geweest met verzekerings maatschappijen wat er mogelijk is.
Vreemde adviseur heb jij. Die laat de klant bellen met verzekeraars? De meeste verzekeraars - een paar direct writers uitgezonderd - zijn daar totaal niet op ingesteld, daar gaat het al mis.

 

Eerst kan alles , word je terug gebeld , dan kan er niets meer ; "degene die je eerst aan de telefoon sprak had er helaas niet genoeg verstand van "

Word ik niet vrolijk van, het dooie mus verhaal

Verkeerde insteek, verkeerde personen. Een capabele adviseur belt met een capabele acceptant. En dit is een case die de acceptant direct vanuit zijn/haar parate kennis kan beantwoorden, overleg met collega's of teamleider is echt niet nodig: het kan simpelweg wel of niet.

 

Dit gaat over Azie , meest gaat naar Hongkong , China , Korea-zuid , Thailand e.d.

Zodra een verzekeraar dat verneemt praat hij ineens met een vreemd hoog stemmetje.

Bij de verzekeraars waar ik zaken mee doe is dat geen enkel probleem. Zolang het geen oorlogsgebied is, is transportdekking niet erg spannend.

 

Zeg je dan ook nog PostNL , is het bijna reanimeren..

PostNL is wél een probleem, maar dat hebben Ward en ik nu al welgeteld een keer of 8 vermeld. PostNL en zelf verzekeren is een no-go.

 

Bottom line:

Als jij die dure zendingen niet via postNL maar via een goede kunst- of waarde transporteur laat vervoeren, is verzekeren van dat transport - tegen verkoopwaarde of taxatiewaarde - geen enkel probleem bij een goede verzekeraar via een goede adviseur

 


Gecertificeerd risk management consultant, partner bij B2Bsure.

Specialist in AOV, aansprakelijkheid en overige verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offerte? Neem dan contact met mij op 

 

Mijn blog : Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hallo;

 

Natuurlijk , ben aan het zoeken , bedankt voor het advies !

 

Kijken wie / waar / hoe en vanaf welk bedrag waardetransport rendabel is .

Het zou n.l. ook fijner zijn als zendingen van zo'n 2000 euro verzekerd zijn.

 

 

Mijn verzekeringsadviseur ; huisje -boompje - beestje - auto - groot kantoor , man of tien personeel , heeft hier totaal geen verstand van.

De acceptant van Delta LIoyd te weinig, weet z'n eigen polisvoorwaarden niet, moet eerst door een ander opgezocht worden. En zelfs dan nog een keer bijzonderheden navragen.

 

Geen enkel "normaal" verzekeringskantoor heeft hier verstand van , tenminste niet hier in Dordrecht.

Ik wacht nog op enkele navragen , misschien komt er nog goed bericht.

 

Met vriendelijke groeten;

Rob.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar hoeveel je ervoor over hebt natuurlijk. Op een gegeven moment wordt het denk ik aantrekkelijk om een koerrier te gaan sturen, dwz iemand die persoonlijk met je pakket het vliegtuig neemt en het aflevert.

 

Als je pakket 15.000 euro waard is en de premie 10% bedraagt zit je al aan voldoende voor een retourtje bangkok met 500 euro vergoeding voor de bezorger. Op zich is dat per uur slecht betaald, maar wellicht zijn er avontuurlijke studenten?

 

 

 

Ik ga eens rond vragen en adverteren of iemand daar zin in heeft.

Ben zelf helaas geen liefhebber van vliegen, helemaal niet.

 

 

Ik neem aan dat als ik door een particulier laat bezorgen tot op het vliegveld , een ticket Seoul, zakelijk betaald , mag opvoeren als afleverkosten .

Voldoende bewijs dat het geen prive feestje is.

 

Vraag : mag er dan misschien ook nog een beetje eten , drinken en als nodig een overnachting bij ?

 

Ik heb een paar offertes gevraagd bij koeriers , ook bij Brinks en Transposafe maar waarschijnlijk dat zo'n transport behoorlijk kostbaar word .

 

Bedankt !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met aangetekende verzending zou je met koper toch ook bij Paypal en creditcardmaatschappij kunnen aankloppen? Hoe of waar verkoop je deze items? Heb je niet eerder vertegenwoordiging in het Verre Oosten nodig? Vintage met bewerking klinkt bijna als kunst...

 

Groet,

 

Highio


"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Highio;

 

Nee , valt niet onder kunst , sommige artikelen worden wel in verzamelingen gezet maar ook worden ze nog door de echte liefhebbers gebruikt.

Ik kan hier helaas niet verder op ingaan, misschien kijken er wel ondernemers mee ..

 

Bij PayPal heb je als verkoper geen enkel recht, punt.

Het is een uitmuntend betaalsysteem , perfecte service , overzichtelijk , alles snel en zeker.

 

Wat ook perfect is, is de koperbescherming, als een koper niet ontvangt waar hij voor betaald heeft krijgt hij direct zijn geld terug , is logisch en niets mis mee.

Als je , als verkoper , op dat moment geen of te weinig geld op je PayPal rekening hebt staan , jassen ze het van je bank of creditcard af , ook snel..

Je moet PayPal ook machtigen om dat te mogen doen.

 

De mogelijkheid bestaat natuurlijk om dat geld weer terug te boeken via je creditcard , maar dat zou oneerlijk zijn en hoogstwaarschijnlijk doe je dat maar 1 keer..

 

Als je aan kan tonen dat je wel geleverd hebt , word je natuurlijk in het gelijk gesteld.

Maar dat komt nooit voor , geen koper gaat een claim indienen als aangetoond kan worden dat hij ontvangen heeft. Dan word hij afgevoerd , is fraude.

Zover ik kan zien is PayPal een perfect betaal systeem.

 

Als koper kan je , als je tegenwoordig online met een creditcard betaling betaald en je ontvangt niets , via je creditcard-verzekering je geld terug claimen.

Zoiets heb ik zelf nooit meegemaakt maar waarschijnlijk zal dat ook wel weer met ..tig voorwaarden zijn.

Dat PayPal zelf zoiets gaat doen , met als doel verkopersbescherming , of daar een verzekeringsmaatschappij voor kan vinden , lijkt me sterk. Er gaan daar veel te grote bedragen om.

Het geld terughalen bij de verkoper is makkelijker en zal vooral iets of wat goedkoper zijn :-)

 

 

Maar goed , ik ben nog steeds opzoek naar een niet al te kostbare , betrouwbare of verzekerde aflevering van mijn zendingen , voornamelijk naar Azie

 

Wat een stukje terug door iemand voorgesteld werd : iemand heen en weer laten vliegen en daar op airport afleveren lijkt me vooralsnog niet verkeerd.

Ik ga vragen of de klant daar mee instemt en zoeken of ik daar iemand voor kan vinden.

 

En maar zoeken zoeken , vragen vragen...

 

Met vriendelijke groeten;

Rob

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat als ik door een particulier laat bezorgen tot op het vliegveld , een ticket Seoul, zakelijk betaald , mag opvoeren als afleverkosten .

Voldoende bewijs dat het geen prive feestje is.

 

Als je je klant een koerrier laat sturen hangt dat af van de belastingregels in het land van bestemming.

 

Stuur je iemand uit nederland dan is het denk ik eenvoudiger te verantwoorden. Vliegtickets met een korte retourtijd zijn meestal aanzienlijk duurder dan retourtjes waar bijvoorbeeld een weekend in valt. Het prijsverschil kan dusdanig zijn dan het goedkoper is te blijven tot en met het volgende weekend, zelfs als je $100 per dag betaalt voor hotel en maaltijden. Dit zou je eventueel hard kunnen maken middels screenshots van boekingssystemen waaruit duidelijk blijkt dat een korte retourvlucht bijv $2500 kost terwijl eentje met 3 dagen langer verblijf voor $1500 te koop is.

 

Er lijkt me strict genomen geen reden waarom je er niet voor mag kiezen een koerrier wat langer te laten verblijven als dat totaliter kostenbesparend is. Wat die koerier (voor prive rekening) doet terwijl hij wacht op zn terugreis van pakweg seoul naar amsterdam is verder zijn prive-aangelegenheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemorgen ;

 

Bedankt voor het meedenken !

 

Als de klant iemand stuurt heb ik geen kosten, behalve heen en weer vliegveld.

Moet hij dan zelf regelen , krijgt hij wel wat korting :-)

 

 

Hier vandaan laten brengen , gewone retourvlucht naar Seoul kost ongeveer 1000-1100 euro .

Afhankelijk van dag van vertrek en of je de volgende dag (+ 7 uur tijdsverschil) direct weer terug kan .

Is +/- 15 uur reizen , e.a. afhankelijk van overstappen .

Lijkt me knap vermoeiend.

 

1 - 3 dagen ertussen maakt weinig ticket prijsverschil.

Als gratis bagage mag er max 18 kg hand en 23 kg ruimbagage mee :-)

 

Een extra pakket van max 23 kg kost 100 euro.

Een extra pakket van max 32 kg kost 200 euro.

 

Totaal:

Er mag als handbagage max 18 kg mee.

Plus als ruimbagage max 2 pakketten mee van ieder max . 32 kg.

 

Dit is bij KLM en is afhankelijk van maatschappij , gewichten zijn iets meer of minder.

 

Best veel vind ik , geen wonder dat er af en toe eentje naar beneden dwarrelt..

 

 

Voor 1200 euro moet het kunnen , plus eventuele bijkomende kosten , max 1500 euro.

 

 

 

Ben aan het denken om het zelf eens te proberen , heb nog nooit gevlogen.

Ik heb n.l. zelf aan straalmotoren gewerkt , niet aan vliegtuigen maar wel exact dezelfde motoren, worden de giga generator-sets bij de Shell mee aangedreven , op booreiland powerunits .

Weet wat er mis kan gaan .

Dat word dan gegarandeerd een langdurig "billen verhaal"

Nu ik het opschrijf , toch maar niet , komt niet goed , als ik al zou instappen brrrr, moet dan zeker met de boot terug .

Liefhebbers gaan voor...

 

 

Met vriendelijke groeten;

Rob

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin het steeds minder te begrijpen

 

In plaats van voor dure objecten (zeg: vanaf € 2.000,-) transport via een in waarde- of kunst gespecialiseerde vervoerder - met daarbij de mogelijkheid om je tegen een premie van circa 250-500 per jaar ook doorlopend te verzekeren voor transportrisico's tegen verkoop- of taxatiewaarde, kies je voor eigen vervoer via een zelf ingeschakelde koerier die niet alleen circa 1.200 - 1.500 per transport kost, maar waarbij het goed nog steeds kan beschadigen, zoek raken of gestolen worden?

 

Als ik één ding zeker weet, dan is het dat het transportrisico bij eigen vervoer reëel is, en eigen vervoer van dit soort waardes naar het buitenland absoluut onverzekerbaar

 

 


Gecertificeerd risk management consultant, partner bij B2Bsure.

Specialist in AOV, aansprakelijkheid en overige verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offerte? Neem dan contact met mij op 

 

Mijn blog : Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo;

 

Ik heb offertes aangevraagd bij waarde-transportbedrijven en mijn tussenpersoon is aan het zoeken of er misschien nog andere verzeker mogelijkheden zijn.

Zie eerdere berichten.

Ik wacht nog af maar zoals gezegd : een waarde transport zal niet goedkoop zijn.

 

 

Wat "begrijpt u steeds minder " , na mijn vorige vragen en berichten ?

 

Nu , voor alle duidelijkheid dan maar : ik ben alle mogelijkheden aan het onderzoeken .

 

Over verzekeren via de reguliere maatschappijen is nu wel genoeg geschreven, weet ik genoeg.

Is ook fijn om te weten.

 

Nu wil ik niet lelijk doen maar

U doet net of u er alles van af weet maar heel veel mensen wisten dit niet , u ook niet , dachten dat de opgegeven verzekerde waarde vergoed zou worden als een pakket verloren raakt bij verzending via een Postnl / TNT / DHL en alle andere verzendmaatschappijen . Helemaal niet dus .

Is goed om te weten.

 

U was degene die voorstelde dat een doorlopende transportverzekering bij Delta LIoyd de oplossing zou zijn , niet dus.

U wist toen ook nog niet dat deze zeker niets verzekeren als met PostNL of TNT verzonden word en als er verstuurd word via DHL valt er over te praten.

Ook was u degene die niet wist dat Delta LIoyd NIET de verkoopprijs vergoed maar een taxateur de schade vaststelt , al zeker niet de verzekerde / verkoopwaarde vergoed.

En nu ben u degene die hamert op kunst-en waarde transport , wat iemand anders eerder voorgesteld heeft..

Ben ik mee bezig , weet u misschien de prijzen en voorwaarden al ?

 

Als ik de offertes binnen heb zal ik de resulaten hier plaatsen, voor iedereen en dan weet u dat ook.

Fijn toch , zo worden we allemaal wijzer.

 

Sorry , u maakt mij niet vrolijker.

 

 

Nu ben ik aan het informeren wat een all-in vakantie vlucht van een weekje zou kosten t.o.v. een gewone, misschien dure , lijnvlucht (al valt dat mij niet tegen )

 

 

Zoeken toch , wat de beste , voor klant en mij , de zekerste en ook goedkoopste manier is.

 

Ik ben hier voor hulp en info , als tegenprestatie plaats ik de resultaten waar we allemaal wijzer van worden.

 

 

Zeker niet gaan zitten katten over wat ik wel of niet aan het doen zou zijn .

Kan ik niet hebben , ben druk bezig.

 

Serieuze , vriendelijke , vrolijke maar vooral nuttige informatie is altijd welkom !

 

 

Met vriendelijke groeten;

Rob

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar heel veel mensen wisten dit niet , u ook niet , dachten dat de opgegeven verzekerde waarde vergoed zou worden als een pakket verloren raakt bij verzending via een Postnl / TNT / DHL en alle anderen.

Zie mij allereerste zin in mijn allereerste reactie:

 

"Is dat echt zo? Ik heb geen ervaring met deze partijen"

 

Ik stel me kwetsbaar op en geef - als allereerste reactie - aan dat ik geen ervaring heb met deze partijen. Beetje erg flauw dus om dat iemand achteraf tegen te werpen!

 

U was degene die voorstelde dat een doorlopende transportverzekering bij Delta LIoyd de oplossing zou zijn

Nee, dat deed ik niet. Ik citeerde voorwaarden van - toevallig - Delta Lloyd over de waardebasis. Ik heb niet aangegeven dat een doorlopende dekking "bij Delta Lloyd" de oplossing zou zijn en ook niet voorgesteld om vervolgens met DL contact op te nemen, dat deed jouw tussenpersoon

 

Ook was u degene die niet wist dat Delta LIoyd NIET de verkoopprijs vergoed maar een taxateur de schade vaststelt , al zeker niet de verzekerde / verkoopwaarde vergoed.

Ik ben niet jouw adviseur, en ken ook de aard van het goed niet. Ik heb voorwaarden geciteerd over de waardebasis, niet meer en niet minder. Dat een individuele verzekeraar vervolgens voor jou andere afspraken maakt is voor jou en de adviseur.

Ik kan daar wel aan toevoegen (zoals ik al een paar keer heb gedaan) dat voor mijn eigen klanten dekking op basis verkoopwaarde, taxatiewaarde of kostprijs (inkoopwaarde+eigen uren, materialen)+% imaginaire winst geen enkel probleem is, ook bij Delta Lloyd.

 

Meest gebruikelijke uitkering voor verkochte zaken bij totaal verlies of diefstal is de verkoopwaarde+kosten transport. Alleen bij beschadiging wordt een expert (geen taxateur) ingeschakeld om de schade vast te stellen.

 

Een taxateur is wat anders, dat is een partij die bij een uniek goed, kunst, antiek of sieraden vooraf de te verzekeren waarde bepaalt. Die waarde is dan leidend voor de uitkering bij schade. Maar ook daar geldt weer dat die waarde alleen wordt uitgekeerd bij totaal verlies of diefstal. Bij beschadiging wordt ook daar een expert ingeschakeld.

 

Van een verzekeraar verlangen dat bij -tegen redelijke kosten - te herstellen beschadiging, de volle (verkoop)waarde wordt uitgekeerd is niet alleen onrealistisch, maar ook strijdig met wettelijke bepalingen, zoals het indemniteitsbeginsel (art. 7:960 BW in samenhang met art. 7:944 BW)

 

En nu ben u degene die hamert op kunst-en waarde transport , wat iemand anders eerder voorgesteld heeft..

Dus, omdat iemand een goede tip heeft voorgesteld (wat ik zowel in mijn reactie als reus beaamd heb) moet ik die maar niet benoemen? Zeker vreemd als je zelf aangeeft dat je alle opties aan het onderzoeken bent. Het lijkt mij voor jou de meest relevante keuze

 

Sorry , u maakt mij niet vrolijker.

Ik zit niet op dit forum om mensen vrolijker te maken. Wel om ze te proberen te helpen.

Niet iedere vraagsteller kan dat waarderen, so be it: de meeste antwoorden geef ik niet of niet alleen voor de vraagsteller zelf, maar ook voor overige en toekomstige lezers van dit topic.

 

 

 

 


Gecertificeerd risk management consultant, partner bij B2Bsure.

Specialist in AOV, aansprakelijkheid en overige verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offerte? Neem dan contact met mij op 

 

Mijn blog : Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo;

 

U schrijft :

 

Ik kan daar wel aan toevoegen (zoals ik al een paar keer heb gedaan) dat voor mijn eigen klanten dekking op basis verkoopwaarde, taxatiewaarde of kostprijs (inkoopwaarde+eigen uren, materialen)+% imaginaire winst geen enkel probleem is, ook bij Delta Lloyd.

 

 

Dat is interessant en kan u mij zeker mee helpen, mag ik van u de naam van de (waarde ?) transportonderneming die werkt met bovenstaande dekking van Delta LIoyd ?

 

 

Met vriendelijke groeten;

Rob.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik van u de naam van de transportonderneming die werkt met bovenstaande dekking van Delta LIoyd ?

Ik zou niet weten met welke transportondernemingen mijn transporterende klanten allemaal werken. Is noch voor mij, noch voor verzekeraar relevant om te weten. Het zijn in iedere geval geen post- en pakketdiensten zoals PostNL, TNT, DHL of FedEx maar echte transporteurs / expediteurs.

En waarom wil jij je per sé blijven focussen op Delta Lloyd? Die gaven immers al aan dat ze er enige moeite mee hadden, dus tijd om een deurtje verder te kijken

 

Relaties die kunst, antiek en andere waardevolle spullen verzenden (o.a. een groot kunstveilinghuis) maakt daarvoor gebruik van Neumann&Vettin en Crown. Crown heeft eigen vestigingen in Azië. Verzekeringen lopen via Aon Artscope, maar ook via partijen als Nationale Nederlanden, Avéro, Centraal Beheer en ...wellicht zelfs ook via Delta Lloyd


Gecertificeerd risk management consultant, partner bij B2Bsure.

Specialist in AOV, aansprakelijkheid en overige verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offerte? Neem dan contact met mij op 

 

Mijn blog : Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jahoor;

 

U schrijft zelf over uw klanten en u vermeld voor de tweede keer de verzekeringsmaatschappij Delta LIoyd "

 

Ik focus helemaal niks , ik stel netjes een vraag over wat u mij schrijft.

 

 

Dus , als ik het goed begrijpt zit u in de verzekeringen, u verzekerd voor uw klanten .

En u weet de dekking en verzekeringsmaatschappij(en) maar u weet niet door welke transportonderneming uw eigen klanten de spullen laten vervoeren ??

Lijkt me wel heel erg sterk.

 

U zegt dat de transportfirma niet relevant is ?

Het allereerste wat een verzekeraar vraagt is met welke firma er vervoert gaat worden en om welke goederen het gaat .

 

Alle kunst en waardetransportbedrijven kan ik ook opzoeken op Google en heb ik diverse offertes gevraagd , weet u nog ?

 

Laten we hier maar mee ophouden , van u word ik totaal niet wijzer en dit is tijdverspilling .

 

 

De groeten;

Rob

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U schrijft over uw klanten en u vermeld voor de tweede keer de verzekeringsmaatschappij Delta LIoyd "

Alleen als reactie op jouw ervaringen met DL, die afwijken van de mijne, niet meer en niet minder. Verder is DL niet mijn voorkeursmaatschappij voor transport, en heb ik dat ook nooit beweerd.

 

Dus , als ik het goed begrijpt zit u in de verzekeringen, u verzekerd voor uw klanten .

En u weet de dekking en verzekeringsmaatschappij(en) maar u weet niet door welke transportonderneming uw eigen klanten de spullen laten vervoeren ??

Lijkt me wel heel erg sterk.

Ik zal het je nog sterker vertellen: ook de verzekeraar interesseert het geen ene malle moer!!!

Zolang het maar een transporteur is, en geen post- of pakketbezorger.

De verzekeraar stelt ook nergens de vraag wie de vervoerder is, die vindt alleen de vervoersmodaliteit, de daarmee samenhangende vervoerscondities (bijb AVC of CMR bij wegtransport, CIM bij spoor) en de incoterms relevant

 

Alle kunst en waardetransportbedrijven kan ik ook opzoeken op Google en heb ik diverse offertes gevraagd , weet u nog ?

Ik weet niet welke partijen jij benadert hebt, en laten we dat vooral zo houden als ook hier het informatief noemen van namen als mogelijke optie weer volkomen verkeerd wordt uitgelegd.

 

Ik begin zolangzamerhand wel te begrijpen waarom jouw gesprekken met verzekeraars zo moeizaam verliepen. Jij vat iedere reactie op als een persoonlijke aanval, reageert vervolgens ook zo en stelt iedere goede bedoeling in twijfel. Jammer, want erg vermoeiend..zowel voor mij, voor jou als overige lezers van dit topic.

 

 

Laten we hier maar mee ophouden , van u word ik totaal niet wijzer en dit is tijdverspilling .

Dat lijkt me een wijs besluit inderdaad want we zitten overduidelijk niet op de zelfde golflengte

 

Verder ga ik een collega moderator verzoeken te beoordelen of dit topic niet beter op slot kan. Verdere discussie lijkt me op deze manier namelijk weinig zin hebben.

 


Gecertificeerd risk management consultant, partner bij B2Bsure.

Specialist in AOV, aansprakelijkheid en overige verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offerte? Neem dan contact met mij op 

 

Mijn blog : Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja , het alom bekende kwaaltje van de verzekeraars : proberen nu eenmaal en op ieder mogelijke manier hun gelijk te krijgen , indien nodig de boel verdraaien .

 

Ben al wat ouder , de golflengte die u bedoeld , zal wel boven de 15 Khz zijn

Vond ik altijd al een irritante toon maar hoor ik nu gelukkig niet meer

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja , het alom bekende kwaaltje van de verzekeraars : proberen nu eenmaal en op ieder mogelijke manier hun gelijk te krijgen , indien nodig de boel verdraaien .

Ik wist niet dat u verzekeraar was, maar deze bekentenis verklaart een hoop inderdaad

 

Ben al wat ouder , de golflengte die u bedoeld , zal wel onder de 80 Hz zijn , hoor ik gelukkig niet meer.

Dat verklaart ook dat de leesvaardigheden wat achteruit zijn gegaan


Gecertificeerd risk management consultant, partner bij B2Bsure.

Specialist in AOV, aansprakelijkheid en overige verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offerte? Neem dan contact met mij op 

 

Mijn blog : Verzuim verzekeren wordt duurder; kijken naar alternatieven loont

Share this post


Link to post
Share on other sites

En deze collega mod vond voordat het hem gevraagd werd inderdaad genoeg.

De toon waarop de discussie gevoerd word is niet hoe we op Higherlevel met elkaar omgaan.

 

Voor zover ik het topic gevolgd heb handelt het hier om het verzekeren van een bijzonder / uniek goed

het is goed je te realiseren dat daar dus GEEN standaard verzekering voor bestaat en dat het altijd maatmerk zal zijn...

 

De beste kans op succes is dus om samen met jou tussenpersoon of een andere die meer thuis is in vervoer van unieke producten.

 

Mocht een ander HL lid nog een tip hebben voor een dergelijke tussenpersoon of verzekeraar dan kan die deze tip via de pm doorgeven aan rob78.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 3 leden online en 146 gasten

    (See full list)    
  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept