Ik vroeg mij af in hoeverre het zinvol is om backlinks op te bouwen voor een domein dat enkel redirect (301) naar de hoofdpagina. De hoofdpagina bevindt zich op een 'lange url', iets dat niet makkelijk in de wandelgangen te onthouden is. Wel is er al flink gewerkt aan linkbuilding voor dat domein en is er in principe geen plan om dat domein te verhuizen.
Wel heb ik ondertussen een domein geregistreerd met een kortere URL, omdat dit makkelijker is te onthouden voor mensen die je toevallig tegenkomt. Dit domein heeft geen content en stuurt de bezoeker enkel door via een 301 redirect naar de lange url/de hoofdpagina.
Nu is de vraag dus: Heeft het zin om buiten de linkbuilding voor de lange url ook links te gaan opbouwen voor de korte, 301 redirect url?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
CroppedMedia
CroppedMedia
Ik vroeg mij af in hoeverre het zinvol is om backlinks op te bouwen voor een domein dat enkel redirect (301) naar de hoofdpagina. De hoofdpagina bevindt zich op een 'lange url', iets dat niet makkelijk in de wandelgangen te onthouden is. Wel is er al flink gewerkt aan linkbuilding voor dat domein en is er in principe geen plan om dat domein te verhuizen.
Wel heb ik ondertussen een domein geregistreerd met een kortere URL, omdat dit makkelijker is te onthouden voor mensen die je toevallig tegenkomt. Dit domein heeft geen content en stuurt de bezoeker enkel door via een 301 redirect naar de lange url/de hoofdpagina.
Nu is de vraag dus: Heeft het zin om buiten de linkbuilding voor de lange url ook links te gaan opbouwen voor de korte, 301 redirect url?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken.
Cropped Media videoproductie Amersfoort - Voor al uw videoproducties.
90 Seconds Business View - Persoonlijke en betaalbare bedrijfsfilm - ideaal voor ZZP-ers
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48894-seo-backlinks-bouwen-voor-redirect-domain-nuttig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag