Ik ben bezig met het opstarten van een bescheiden golfbaan. De driving range is zo goed al afgerond en binnekort wordt de start gemaakt met een kleine (par3) baan.
Er kan vrij gespeeld worden zonder GVB (Golf Vaardigeheids Bewijs, wat in Ned een voorwaarde is om een baan op te mogen) en ik hoop op deze manier veel bedrijven en groepen te trekken.
Nu wil ik ook aftersales gaan toepassen en ben bezig hierover de eerste ideeen op papier te zetten. Ik kom er nu al achter dat mijn Know How op dit gebied mij tekort schiet en ik ben nog niet tegen geschikte literatuur aangelopen ben. Ik was benieuwd naar jullie expertise/ ervaring op dit gebied; Is het belangrijk om vanuit een plan te werken of wordt er alleen even nagebeld? Hoe is dit het beste toe te passen en welke wijze zal het meest effectief zijn. Mijn doel is om informatie van de klant te krijgen zodat ik mij kan verbeteren, maar ook om nog even contact met de klant gehad te hebben (goede afsluiting)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stemerdink
Stemerdink
Ik ben bezig met het opstarten van een bescheiden golfbaan. De driving range is zo goed al afgerond en binnekort wordt de start gemaakt met een kleine (par3) baan.
Er kan vrij gespeeld worden zonder GVB (Golf Vaardigeheids Bewijs, wat in Ned een voorwaarde is om een baan op te mogen) en ik hoop op deze manier veel bedrijven en groepen te trekken.
Nu wil ik ook aftersales gaan toepassen en ben bezig hierover de eerste ideeen op papier te zetten. Ik kom er nu al achter dat mijn Know How op dit gebied mij tekort schiet en ik ben nog niet tegen geschikte literatuur aangelopen ben. Ik was benieuwd naar jullie expertise/ ervaring op dit gebied; Is het belangrijk om vanuit een plan te werken of wordt er alleen even nagebeld? Hoe is dit het beste toe te passen en welke wijze zal het meest effectief zijn. Mijn doel is om informatie van de klant te krijgen zodat ik mij kan verbeteren, maar ook om nog even contact met de klant gehad te hebben (goede afsluiting)
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4905-het-hoe-en-wat-van-after-sales/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag