• 0

familiebedrijf omgooien (bakkerij)

Wij hebben thuis een bakkerij. Dit is nog een warme bakker in een mooi dorp. Toch zijn wij qua omvang toch een grote warme bakker. De bakkerij is al 125 jaar in het bezit van onze familie. Ik studeer volgend jaar af in de richting bedrijfskunde.

Nu heb ik niets met het vak bakker, maar wel met de bakkerij. Nu is bij mij het idee ontstaan om te zoeken naar mogelijkheden om de bakkerij te behouden en het dan zo om te gooien dat het een onderneming word waarin ik mijn creativiteit en interesse in kwijt kan.

Mijn intresses liggen in de logistiek en communicatiestoringen. Ik heb al een idee om daar een onderneming mee te beginnen, maar ik voel het me toch verplicht om eerst te kijken of ik iets kan doen met onze bakkerij.

Is er misschien iemand met ervaring hiermee of danwel kennis hierover. Ik weet absoluut niet waar ik moet beginnen. Alle tips zijn welkom en ik zal er dan ook serieus naar kijken!

 

Alvast bedankt

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

zoek even goed op deze site, er is hier best wel wat creatief over brood en bakken gefilosofeerd.

 

wellicht kan je klanten vinden die hun communicatiestoringen in hun bedrijf willen oplossen door een teamworking en communicatietraining in een bakkerij.

 

succes.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ja mijn vader is zelf nog bakker en die runt het bedrijf! Ik geef zelf niets om brood bakken.

Daarom zat ik zelf te denken om het bedrijf om te gooien, naar mijn interesses.

Aangezien alle apparatuur er al staat, wil ik de bakkerij behouden maar dan in een ander concept!