• 0

kan ik Belastingkantoor zelf veranderen? zaandam/hoorn

Ik heb een vraag.

Ik ben jong ondernemer. Ik ben 3 jaar bezig . Ik heb een holding en handel bedrijf onder hangen.

Ik heb facturen gestuurd van handel bedrijf na holding met omzet belasting.

 

Maar ik krijg die BTW niet terug via mijn handel bedrijf. Het nu al weer bijna 50k van 3 jaar.

 

Volgens Zaandam belastingdienst die is nog in onderzoek (die niet meer bestaat en die verhuisd na Hoorn).

 

Onder tussen ik moet wel alle bedragen die ik moet betalen hallen ze wel via dwang of beslag.

 

Hoe kan ik belastingdienst dwang of beslaglegen voor mijn geld?

 

Kan ik zelf belasting kantoor veranderen? Het lijkt Zaandan/ Hoorn kantoor maakt mijn leven moeilijk..

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik begrijp er weinig van, maar als je De Staat wil aanklagen kun je maar beter diepe zakken hebben. Helaas zijn die in jouw geval al geleegd.

 

Ik vermoed dat er OF een verschil van mening is of de partij die btw wil aftrekken, wel recht heeft op aftrek, OF dat er een fiscale eenheid voor de btw vermoed wordt.

 

Of ze hebben gewoon een hekel aan je en ze willen je kapotmaken. Maar dat denk ik eigenlijk niet.

 

In alle gevallen gaat een verhaal op een forum je niet helpen. Zoek hier een professional bij, al is het maar om toekomstige rampspoed te voorkomen.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 0
Retired Mod     7,5k 32 1452

om je vraag in de topic titel te beantwoorden..

 

nee je kunt niet zomaar zelf besluiten dat je onder een ander kantoor wilt vallen.

 

maar je hebt meerdere mogelijkheden om je te verweren, dat is ofwel in een bezwaarschrift als het om een specifieke aanslag gaat.

 

ofwel door een klacht in te dienen als je bijv. vind dat een onderzoek te lang duurt, een medewerker je niet correct behandeld heeft.

 

in de link lees je hoe je en klacht indient en hoe de behandeling daarvan verloopt

Link naar reactie
  • 0

Ik ben jong ondernemer. Ik ben 3 jaar bezig . Ik heb een holding en handel bedrijf onder hangen.

Ik heb facturen gestuurd van handel bedrijf na holding met omzet belasting.

Maar ik krijg die BTW niet terug via mijn handel bedrijf. Het nu al weer bijna 50k van 3 jaar.

Volgens Zaandam belastingdienst die is nog in onderzoek (die niet meer bestaat en die verhuisd na Hoorn).

Maar wat zegt de Belastingdienst precies wat er verkeerd is gegaan? Heb je bijvoorbeeld een fiscale eenheid en heb je toch BTW toegepast op onderlinge facturen misschien? Of heb je facturen tussen de holding en werkmaatschappij gestuurd waardoor de ene BV opeens BTW moest afdragen (wat je niet gedaan hebt) en de andere BV BTW terugkreeg (die je wel hebt ontvangen)?

 

Probeer iets duidelijker te zijn over wat er nu exact aan de hand is, want aan een onduidelijk verhaal onderbouwd met een samenzweringstheorie heb ik eigenlijk een broertje dood.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een vraag.

Ik ben jong ondernemer. Ik ben 3 jaar bezig . Ik heb een holding en handel bedrijf onder hangen.

Ik heb facturen gestuurd van handel bedrijf na holding met omzet belasting.

 

Maar ik krijg die BTW niet terug via mijn handel bedrijf. Het nu al weer bijna 50k van 3 jaar.

 

Volgens Zaandam belastingdienst die is nog in onderzoek (die niet meer bestaat en die verhuisd na Hoorn).

 

Onder tussen ik moet wel alle bedragen die ik moet betalen hallen ze wel via dwang of beslag.

 

Hoe kan ik belastingdienst dwang of beslaglegen voor mijn geld?

 

Kan ik zelf belasting kantoor veranderen? Het lijkt Zaandan/ Hoorn kantoor maakt mijn leven moeilijk..

 

 

Ik denk dat je moet stoppen met zelf aan te rommelen, zoek een accountant en vraag of deze je boekhouding opnieuw wil behandelen en nakijken en bij geconstateerde fouten zal deze verzoeken tot teruggave oftewel een suppletie indienen bij de belastingdienst.

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.