• 0

Wat vinden jullie van www.snd-s.nl

Omschrijving van je concept:

Ik heb een administratiekantoor gestart, mijn vraag is nu hoe ik klanten moet trekken.

Mond op mond is het beste manier, maar dan moet je wel die kans krijgen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb tot nu toe een website gemaakt en ik geef offertes uit aan klanten via een ander site.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil meerdere klanten trekken.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Hier heb ik geen informatie over.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat jullie van mij website vinden, wat voor informatie willen jullie (de klant) zien op een website.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Klanten moet trekken, en je wilt graag meerdere klanten trekken en mond op mond is de beste manier? Je weet wel de administratie business sexy te maken.

 

Sorry even serieus. Je omschrijving is erg summier wat consistent is met je website. Dus dat is punt 1. Slordige website en niet kwalitatief, wat bij mij het idee geeft dat de administratie afhandeling ook zo zou kunnen zijn. Niet echt creatief, maar goed dat wil je niet bij een administratie kantoor wink wink... Maar wat meer info, je bent net gestart dus waarom, standaard shutterstock meuk, standaard joomla template via xswebdesign (wat niet erg is) maar wel belabberd ingevuld.

 

Social media prominent... FB geen posts, twitter, geen tweets, google plus is niet vindbaar.

 

Dus ja website vind ik best beroerd, en ja qua administratie ben ik een simpele ziel. Maar als ik een kantoor zou zoeken zou ik op basis van jouw website heel snel wegklikken.

 

Maar nog belangrijker, quote "k heb een administratiekantoor gestart, mijn vraag is nu hoe ik klanten moet trekken?".

 

Had je dat die vraagstelling niet beter andersom kunnen doen?

 

Veel succes en met vriendelijke groet,

 

Micha

 

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Dat je website hier en daar rammelt op het gebied van taalgebruik en taalfouten hoeft geen belemmering te zijn als je je klanten voornamelijk werft via direct contact en mond-tot-mond reclame.

 

Maar als het de bedoeling is dat die website een belangrijke factor in je acquisitie speelt, zou ik daar zeker iemand een keer naar laten kijken. De professionaliteit die je waarschijnlijk uit wilt stralen komt op deze manier onvoldoende over.

 

Je hebt het over een "persoonlijke band" met je klanten. Zou het dan niet handig zijn om op je website foto's te plaatsen van je medewerkers, waarbij je aangeeft wat hun ervaring is op de diverse gebieden?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb naar de website gekeken. Heel groot staat nikszeggend de tekst SSND (ik kan niet precies de volgorde eruit halen, sorry), vervolgens diensten, tarieven etc (slechte plaatjes overigens, heel korrelig).

 

Als administratiekantoor is het eerste wat je duidelijk moet maken op je website dat je een administratiekantoor bent. Voor mij komt dat niet helder naar voren.

 

Juist bij een administratiekantoor is het belangrijk om een goed beeld te krijgen van degene die de administratie gaat verwerken. Een paar leuke foto's en wat achtergrond over de ondernemer zou meer dan welkom zijn.

 

Als het inderdaad de bedoeling is dat de website een onderdeel van de acquisitie gaat zijn en nieuwe klanten over de streep moet trekken raad ik je dringend aan om er eens goed naar te laten kijken. Als je klanten met name ergens anders vandaan komen is het misschien geen top prioriteit, maar wil je echt klanten over de streep trekken dan vrees ik dat je de website grondig onder handen moet (laten) nemen. Daarbij zou ik de focus leggen op de startpagina waarin je duidelijk je dienstverlening aangeeft, wie je bent en waarom jij het perfecte administratiekantoor bent voor je klanten (denk aan betrouwbaarheid, snelheid, makkelijk communiceren, snel reageren, wat ook maar je sterke punten zijn).

 

Als ik een administratiekantoor zou zoeken, zouden dat voor mij belangrijke dingen zijn bij het maken van een afweging.

Link naar reactie
  • 0

Wat ik een beetje mis, als ik op de homepage binnenkom, is informatie wat jullie doen. Het staat wel in kleine lettertjes onder het logo, maar komt verder niet terug. Wel wordt je als bezoeker met een volstrekt overbodige carrousel geconfronteerd (en ik behoor niet eens tot de mensen die alle carrousels overbodig vinden) en met wat wollige bla-bla.

 

Verder sluit ik me bij John B aan dat als je je persoonlijk aanpak belangrijk vindt, je dit meer naar voren mag halen.

 

Sterk vind ik dat je helder bent over je tarieven.

 

Suggestie: ik kan me voorstellen dat als je van je klanten verwacht dat ze met bepaalde softwarepakketten werken, je vermeldt welke pakketten dat zijn. Hetzelfde geldt voor pakketten die je niet verplicht stelt, maar wel ondersteunt.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Je hebt helaas nog niet gereageerd op de berichten hierboven, maar hier mijn feedback:

 

Het beginnen van een onderneming begint met gedegen onderzoek. Je vraagt aan ons: 'Wat vind je van de website?' en dan neem ik aan dat je eerst naar de concurrentie hebt gekeken? Hoe ziet een website van een gedegen administratiekantoor eruit...

 

En nu ga ik zelf 'googlen' voor 'adminsitratiekantoor Nederland'.

 

OK...

 

Je website valt nog best mee haha...

 

Des te meer om op te vallen! Zorg voor een moderne website met goede inhoud! En zorg voor de persoonlijke touch!

 

Groeten, Alexander

www.compvert.com / Interactieve demos & prototypes

Link naar reactie
  • 0

Niet echt inhoudelijke feedback misschien maar wat mij nog opvalt is dat je niet zo consequent bent met (bijvoorbeeld) het soort lettertype. Ik zou het bij 1 soort houden in dezelfde grootte voor tekst/kop etc. Het staat nu een beetje rommelig.

 

In de footer onderin staat dezelfde info als in het menu bovenaan, dit vind ik wat dubbelop.

 

En verder zoals hierboven ook gezegd wordt, ik mis het 'persoonlijke' een beetje.

 

Ik vind je logo erg mooi en professioneel.

Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl

Link naar reactie
  • 0

Stop. Werk niet aan je website. Bedenk je eerst wat je graag zou willen. Wil je een website de leads genereert? Maar die heb je toch al, je gaf aan dat je offertes verstrekt via een andere website. Vind je die duur en van slechte kwaliteit en wil je daarom op een andere manier op zoek naar klanten? Ga dat dan vooral doen.

Probeer eens elke twee weken ergens op een informele ondernemersbijeenkomst aanwezig te zijn en oprecht geïnteresseerd te zijn in wat anderen doen, en enthousiast over je vak te vertellen zónder naar klandizie te hengelen. In juli, oktober en (als je dan nog tijd hebt) januari sluit je een deal met de lokale zzp-werkplek-toko dat je een paar dagen langs komt om mensen te helpen om hun btw-aangiftes te doen.

 

In mijn ervaring betaalt dat zichzelf uit, met leukere en trouwere klanten dan wat je via welk online-kanaal dan ook kan werven. Het is daarnaast ook leuker dan websites bouwen, maar dat is mijn mening.

 

Je kan ook venijnige stukjes schrijven over de uurtarieven van freelance tekstschrijvers. Levert je wel heel veel bekijks op van freelance tekstschrijvers, maar op korte termijn geen extra klandizie, kan ik je vertellen 8)

 

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Ik snap dat je ergens moet beginnen en dit is in elk geval een begin, maar de site ziet er nog redelijk standaard uit en dat maakt dat je niet direct zegt: "dit is het administratiekantoor dat ik moet hebben!". Probeer jezelf dus te onderscheiden en vooral ook een bepaalde professionaliteit uit te stralen. Overigens vind ik jouw transparantie over de tarieven wel helemaal top, weg met ondoorzichtige uurtje-factuurtje boekhouders! :)

 

http://www.openjobtalk.com - Unmasking the real identity of employers with the power of employees

Link naar reactie
  • 0

Ten eerste, je idee is goed!

 

Ik heb even naar je site gekeken, en zoals de reacties hierboven aangeven is het een beetje slodderig. Om de aandacht van klanten te trekken op een site, moet een site voldoen aan 3 belangrijke dingen.

 

1. structuur, een website moet structuur hebben, klanten willen niet overal op klikken om eindelijk ergens te komen.

 

2. uitstraling, de huidige plaatjes en lettertype komen niet heel professioneel over. En een tabel is niet meer van deze tijd.

 

3. vertrouwen, een site moet transparant zijn, zodat het vertrouwen wekt bij de klanten. De groene kleur is een goede keuze dit wekt vertrouwen. Maar de opmaak is te eenvoudig en dat merken de klanten ook.

 

Ik heb even twee website voor je opgezocht zodat je kunt zien wat ik hierboven bedoel.

 

http://www.administratiekantooremmeloord.nl Simpel, overzichtelijk en duidelijk. Grafisch gezien kan deze website wel een update gebruiken maar het kan er wel mee door.

 

http://www.van-mierlo.nl Grafisch gezien een topper! komt professioneel over en is duidelijk.

 

Merk je dat beide website gebruik maken van groene accenten? Dat is de truck van een website die vertrouwen moet wekken.

 

Ik ga de site in de gaten houden, ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien!

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.