Net een mail gehad van Ziggo dat de betalingstermijn is verstreken, zie onderstaand.
Alleen ben ik helemaal niet bij Ziggo.
De links om de factuur te bekijken werken niet.
Let dus op bij betalingsherinneringen van Ziggo.
Mail van Ziggo
Openstaande facturen
Geachte heer, mevrouw,
Tot onze spijt heeft u, ondanks eerder(e) verzoek(en), onze openstaande vordering nog niet voldaan. Hiervoor heeft u inmiddels ruimschoots de tijd gehad. U bent op dit moment met
betaling in verzuim.
Het is mogelijk dat deze brief uw betaling gekruist heeft. In dat geval bieden wij u onze
verontschuldiging aan en mag u deze brief als niet verzonden beschouwen. Indien u nog niet betaald heeft, bieden wij u alsnog de gelegenheid om aan uw verplichting te voldoen.
Wij stellen u nog 14 dagen in de gelegenheid om het verschuldigde bedrag te betalen op
bankrekening RABONL2U NL77RABO 0115856730 t.n.v. Ziggo. Voor een specificatie van de
vordering verwijzen wij u naar de bijlage.
Mochten wij uw betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen, dan maken wij aanspraak op
vergoeding van kosten. Naast de in bijlage genoemde hoofdsom bent u dan incassokosten
verschuldigd.
De incassokosten zullen €40,00 bedragen.
Na de eerder genoemde 14 dagen zal de vordering als incasso behandeld worden en komen de
daarbij behorende kosten geheel voor uw rekening. Wij zullen onze vordering uit handen geven aan
Bos Incasso.
Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt en dat hiermee de incassomaatregelen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DaMedia
Net een mail gehad van Ziggo dat de betalingstermijn is verstreken, zie onderstaand.
Alleen ben ik helemaal niet bij Ziggo.
De links om de factuur te bekijken werken niet.
Let dus op bij betalingsherinneringen van Ziggo.
Mail van Ziggo
Openstaande facturen
Geachte heer, mevrouw,
Tot onze spijt heeft u, ondanks eerder(e) verzoek(en), onze openstaande vordering nog niet voldaan. Hiervoor heeft u inmiddels ruimschoots de tijd gehad. U bent op dit moment met
betaling in verzuim.
Het is mogelijk dat deze brief uw betaling gekruist heeft. In dat geval bieden wij u onze
verontschuldiging aan en mag u deze brief als niet verzonden beschouwen. Indien u nog niet betaald heeft, bieden wij u alsnog de gelegenheid om aan uw verplichting te voldoen.
Wij stellen u nog 14 dagen in de gelegenheid om het verschuldigde bedrag te betalen op
bankrekening RABONL2U NL77RABO 0115856730 t.n.v. Ziggo. Voor een specificatie van de
vordering verwijzen wij u naar de bijlage.
Mochten wij uw betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen, dan maken wij aanspraak op
vergoeding van kosten. Naast de in bijlage genoemde hoofdsom bent u dan incassokosten
verschuldigd.
De incassokosten zullen €40,00 bedragen.
Na de eerder genoemde 14 dagen zal de vordering als incasso behandeld worden en komen de
daarbij behorende kosten geheel voor uw rekening. Wij zullen onze vordering uit handen geven aan
Bos Incasso.
Wij hopen echter dat u voor een tijdige betaling zorgt en dat hiermee de incassomaatregelen
achterwege kunnen blijven.
Met vriendelijke groet,
Ziggo
https://www.damedia.nl, https://www.loten-drukken.nl, https://www.kopieerwerk.nl, e.v.a.