Vraag en Aanbod: wat is er mis?

Aanbevolen berichten

Ik heb de indruk dat het gedeelte 'Vraag en Aanbod' niet zo druk bezocht wordt. Hoe zou dat komen? Hebben we niets aan elkaar te bieden? Verkopen we misschien hetzelfde product? :-[ kijk even naar wat ik aangeboden heb. Waarschijnlijk heb jij ook iets aan. ;D

logo-compleet2.jpg.ae670408d5fdf9ecf1f7f74ee0ad5277.jpg

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

Ik heb prima reacties gehad op mijn vragen in 'vraag en aanbod'. Blijkbaar doe je zelf iets niet helemaal goed (zoals je aanbieding hier nog eens spammen ???)

 

Waarschijnlijk heb jij ook iets aan?

Jazeker, dit is geen forum waar een beperkte hoeveelheid kleding een pluspunt is ;D

Link naar reactie

Heb ook gisteren gedaan. Misschien kan de moderator mij vertellen wat met mijn oproep is gebeurt.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

Heb ook gisteren gedaan. Misschien kan de moderator mij vertellen wat met mijn oproep is gebeurt.

 

Het melden wat er gebeurd is met je advertentie is er even tussendoor geslopen, excuses daarvoor. De reden dat je bericht verwijderd is, is dat je reclame maakte voor je eigen bedrijfsactiviteiten. Dat is in Vraag&Aanbod niet toegestaan.

Link naar reactie

ik heb er ook slechte ervaringen mee.

 

Hoe bedoel je dit precies?

Volgens mij bedoel je namelijk dat het niet werkte voor jou omdat je bericht verwijderd werd aangezien het spam was.

 

Defineer de term spam eens, voordat je termen gaat gebruiken waarvan je de betekenis niet kent.

 

[heb weer even de sectie bekeken en er valt me weer iets op]

Ik bood eenmalig 1 product aan, een klein iets, gewoon even als test aangezien ik nooit zoiets gedaan heb.

 

Nu staat de vraag en aanbod sectie weer vol met mensen die op hoe ik het noem "voor het grote geld (salaris)" hun eigen producten en diensten lopen aan te bieden!

 

.. meten met 2 maten noemen ze dit ..

 

een leuke quote van de gebruiker de bezemploeg :

Je roept nogal wat negatieve reacties op met je posts. Dat is niet handig. Misschien maar even "gewoon meedoen". Anders moeten we je verwijderen

 

Hoe zou dit nou toch komen?

 

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.