Ik heb zojuist een website gemaakt voor een pizzaria. Het is daarbij mogelijk om online te bestellen.
Dit systeem is natuurlijk voor veel afhaalbedrijven bruikbaar.
De bovengenoemde pizzaria is niet in mijn eigen regio, dus ik dacht, misschien kan ik de pizzaria's hier in mijn woonplaats benaderen...
Maar hoe kan ik dat nou het slimst aanpakken.
Met websites is het natuurlijk zo dat mensen daarmee worden "doodgegooid".. tenminste dat idee heb ik..
Is het dan zinvol om langs te gaan op de bonnefooi
of een goeie brief te maken
of te bellen??
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Het sterke punt van dit systeem is dat je voor een eenmalige lage prijs (ivm "grote" bedrijven) een kant en klaar systeem krijgt. Met vormgeving aangepast aan je eigen zaak.
Eigenlijk een investering van hooguit 500 euro, waarvan je heel lang plezier kunt hebben.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
meisje
meisje
Hoi,
Nou hier is dan een verse newbie :D
Ik heb zojuist een website gemaakt voor een pizzaria. Het is daarbij mogelijk om online te bestellen.
Dit systeem is natuurlijk voor veel afhaalbedrijven bruikbaar.
De bovengenoemde pizzaria is niet in mijn eigen regio, dus ik dacht, misschien kan ik de pizzaria's hier in mijn woonplaats benaderen...
Maar hoe kan ik dat nou het slimst aanpakken.
Met websites is het natuurlijk zo dat mensen daarmee worden "doodgegooid".. tenminste dat idee heb ik..
Is het dan zinvol om langs te gaan op de bonnefooi
of een goeie brief te maken
of te bellen??
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Het sterke punt van dit systeem is dat je voor een eenmalige lage prijs (ivm "grote" bedrijven) een kant en klaar systeem krijgt. Met vormgeving aangepast aan je eigen zaak.
Eigenlijk een investering van hooguit 500 euro, waarvan je heel lang plezier kunt hebben.
Iemand tips?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5052-het-aan-de-man-brengen-van-mijn-product/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag