Naast mijn studie probeer ik wat bij te verdienen en te leren als verkoper voor een IT bedrijf. Daarbij werk ik slechts op commissiebasis. Ik moet daarvoor (warme) leads genereren, het sales proces wordt vooralsnog door de accountmanager gedaan van het betreffende bedrijf.
Ik heb geen groot netwerk of iets dergelijks. Hebben jullie misschien tips hoe ik het beste aan de slag kan gaan als ik er maximaal één dag per week aan kan besteden? Netwerkevenementen aflopen leek me geen efficiënt idee, ik heb altijd het idee dat iedereen zichzelf daar staat te verkopen.
Koud bellen? Een website maken met daarop programmeerwerk aanbieden? Via-via? Internetmarketing bedrijven bellen of ze hun diensten (white-label) willen uitbreiden?
Ik ben hierbij op zoek naar grote programmeerklussen (+3000€).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
webdeveloper9000
webdeveloper9000
Beste HL-ers,
Naast mijn studie probeer ik wat bij te verdienen en te leren als verkoper voor een IT bedrijf. Daarbij werk ik slechts op commissiebasis. Ik moet daarvoor (warme) leads genereren, het sales proces wordt vooralsnog door de accountmanager gedaan van het betreffende bedrijf.
Ik heb geen groot netwerk of iets dergelijks. Hebben jullie misschien tips hoe ik het beste aan de slag kan gaan als ik er maximaal één dag per week aan kan besteden? Netwerkevenementen aflopen leek me geen efficiënt idee, ik heb altijd het idee dat iedereen zichzelf daar staat te verkopen.
Koud bellen? Een website maken met daarop programmeerwerk aanbieden? Via-via? Internetmarketing bedrijven bellen of ze hun diensten (white-label) willen uitbreiden?
Ik ben hierbij op zoek naar grote programmeerklussen (+3000€).
Alvast bedankt,
Guus
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50698-sales-doen-voor-een-it-bedrijf-waar-te-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag