Al een tijdje ben ik bezig met het plannen van de opstart van een nieuw bedrijf.
Het gaat om een label in Nightwear & Baby- accessoires.
Ik zal zelf een webshop hebben, maar mijn hoofdzaak zal bij B2B liggen. Zowel babyspeciaalzaken als kinderboetiekjes als lingeriezaken.
Momenteel ben ik hard aan het timmeren aan een deftig onderbouwd ondernemingsplan. Waar ik telkens op vastloop is de omzet.
Dus... de vraag... Hoeveel stuks worden er gemiddeld afgenomen per model per maat? Wat mag ik ongeveer verwachten? Ik besef wel dat dat van de grootte van de winkel afhankelijk is.
Daarom had ik graag van winkeliers gehoord hoe diep ze gaan in hun assortiment.
Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk voor de goeie tips!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sophie Emilie
Sophie Emilie
Al een tijdje ben ik bezig met het plannen van de opstart van een nieuw bedrijf.
Het gaat om een label in Nightwear & Baby- accessoires.
Ik zal zelf een webshop hebben, maar mijn hoofdzaak zal bij B2B liggen. Zowel babyspeciaalzaken als kinderboetiekjes als lingeriezaken.
Momenteel ben ik hard aan het timmeren aan een deftig onderbouwd ondernemingsplan. Waar ik telkens op vastloop is de omzet.
Dus... de vraag... Hoeveel stuks worden er gemiddeld afgenomen per model per maat? Wat mag ik ongeveer verwachten? Ik besef wel dat dat van de grootte van de winkel afhankelijk is.
Daarom had ik graag van winkeliers gehoord hoe diep ze gaan in hun assortiment.
Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk voor de goeie tips!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50892-opstart-nieuw-label-nightwear/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag