vraag en aanbod sectie

Aanbevolen berichten

waar is de vraag en aanbod sectie precies voor aangezien ik mijn website layout die ik wou verkopen verwijdert is.

 

ik kreeg een mail met daarin

"sectie vraag en aanbod niet bedoelt is om je eigen product of dienst aan te bieden"

 

Ik heb de regels eens door gelezen, en snap eigenlijk niet precies waar het nou wel voor bedoelt is.

 

dit mag weer wel:

"Higherlevel.nl Vraag & Aanbod is bedoeld voor het aanbieden van overtollige producten of het vragen om goederen die in de bedrijfsvoering van belang zijn aan andere leden van Higherlevel.nl. Het is niet toegestaan de eigen activiteiten te promoten, of deze als aanbod op Higherlevel.nl te plaatsen"

 

wat volgens mij ook onder het kopje eigen producten past, aangezien de producten bij de eigenaar die het aanbied heus niet uit de lucht zijn komen vallen.

 

mijn website template die ik aanbied, is van mijn kant ook een overtollige product aangezien het al gemaakt is.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

Ik heb je advertentie verwijderd en je het mailtje/persoonlijk bericht gestuurd. De tekst was m.i. nogal commercieel en leek erop alsof het product dat je aanbiedt onderdeel is van je dagelijks werk. Wel een beetje lastig in te schatten omdat je geen website in je profiel hebt staan.

 

Ben nieuw als mod en moet zeggen dat de regels voor mij ook niet 100% duidelijk zijn. Dus laten we deze als proef nemen. Neem even aan dat je webdesigner bent mag je dan een ontworpen site die niet afgenomen wordt in vraag & aanbod plaatsen?

 

Als antwoord op je vraag:

wat volgens mij ook onder het kopje eigen producten past, aangezien de producten bij de eigenaar die het aanbied heus niet uit de lucht zijn komen vallen.

Als ik overtollige server(s) hier aanbiedt terwijl ik normaliter geen hardware verkoop is het voor mij vrij duidelijk dat het mag. Verkoop ik standaard hardware dan is het het aanbieden van een eigen product.

Link naar reactie

Even voor de duidelijkheid, ik verkoop niet standaart websites of templates/layouts.

Maar het is wel een idee dat ik mijn achterhoofd heb spelen, aangezien ik de kwaliteit van de meeste websites erg laag vind en mensen er toch voor schijnen te betalen.

 

Ik vind het ook leuk om het te doen vandaar dat ik nu een poging doe om het te verkopen en kijken hoe mensen erop reageren.

 

[edit]Plaatje verwijderd[/edit]

 

 

 

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

ongewenste reclame? reclame voor wat? het is een vraag&aanbod sectie waarbij ik dus een al gemaakte website template aanbied.

 

het zou dus betekenen dat wanneer ik iemand zie die dell computers loopt te verkopen en ik dat ongewenst vind, ook kan aanduiden als ongewenste reclame.

 

ik snap u redenatie niet meer, graag meer uitleg.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

Ik vind het ook leuk om het te doen vandaar dat ik nu een poging doe om het te verkopen en kijken hoe mensen erop reageren.

 

Tja als je het zo omschrijft (en ook hier het plaatje nog eens plaatst) is het gewoon ongewenste reclame.

Yep, ik kan er ook niet anders van koken. In de sectie vraag en aanbod mogen alleen producten en/of diensten worden aangeboden die niet voortkomen uit de eigen ontwikkeling of productie.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ik vind het ook leuk om het te doen vandaar dat ik nu een poging doe om het te verkopen en kijken hoe mensen erop reageren.

 

Tja als je het zo omschrijft (en ook hier het plaatje nog eens plaatst) is het gewoon ongewenste reclame.

Yep, ik kan er ook niet anders van koken. In de sectie vraag en aanbod mogen alleen producten en/of diensten worden aangeboden die niet voortkomen uit de eigen ontwikkeling of productie.

in dat geval zou deze bijvoorbeeld ook weg moeten:

https://www.higherlevel.nl/vraagaanbod.php?action=view&id=287

https://www.higherlevel.nl/vraagaanbod.php?action=view&id=280

https://www.higherlevel.nl/vraagaanbod.php?action=view&id=264

 

het zijn allemaal mensen die vanuit hun zelf diensten of producten aanbieden.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

In de advertenties die je noemt worden eigen diensten genoemd maar (misschien afgezien van de eerste) vooral om de context van de vraag te beschrijven. Ik ken betere voorbeelden cdr maar die ga ik nu niet noemen :)

 

Blijft lastig onderwerp wat wel en niet mag. Er is ook een nieuwe frisse lading enthousiaste moderators waardoor de regeltjes (misschien) ook weer wat strakker toegepast worden.

 

Als ik jou was zou ik enigszins subtiel je ontwerp in je signature zetten. Weinig mensen die daar bezwaar tegen hebben.

Link naar reactie

Ik vind deze regels eigenlijk nogal kinderachtig.

 

Dit is een ondernemersforum, maar je mag nergens je producten aanbieden, tenzij je dit product niet zelf hebt gemaakt maar toevallig ergens op straat hebt gevonden.

 

Scherp opgemerkt dat een website template niet op straat gevonden kan worden (tenzij er een notebook lag met deze template erop), maar nog steeds een zeer achterlijke regel.

 

Wie heeft er nou problemen mee dat er een template wordt aangeboden? Ik niet in ieder geval.

Technisch innovator.

Link naar reactie

Als ik jou was zou ik enigszins subtiel je ontwerp in je signature zetten. Weinig mensen die daar bezwaar tegen hebben.

 

wat wil ik in mij signature zetten? ik heb geen website ofzo waar ik massa's van die dingen verkoop.

 

Ik snap em ook niet helemaal

 

"Je onderwerp in je signature"? :-\

Technisch innovator.

Link naar reactie
Dit is een ondernemersforum, maar je mag nergens je producten aanbieden, tenzij je dit product niet zelf hebt gemaakt maar toevallig ergens op straat hebt gevonden.

 

Er is wel degelijk ruimte voor reclame, er is een uitgebreid profiel (onlangs nog uitgebreid) en je kunt je signature gebruiken.

 

Als alles mag op vraag & aanbod is het binnen een week een compleet zinloos onderdeel geworden omdat het helemaal vol staat met (zinloze) reclame en een doorstroomsnelheid die je lezend niet bij kunt houden.

 

 

Link naar reactie

Noem eens wat dingen die wel bij Vraag & Aanbod mogen?

 

Want het lijkt mij dat mensen hier alleen maar vraag & aanbod hebben naar producten en diensten waar ze zelf mee te maken hebben (zakelijk gezien). En dat mag toch niet?

 

Gaat het hier dan om vraag en aanbod van arbeid? Een soort CWI, alleen dan online? Dat noem ik nog eens innovatie.. ;D

Technisch innovator.

Link naar reactie

Ik vind deze regels eigenlijk nogal kinderachtig.

 

Dit is een ondernemersforum, maar je mag nergens je producten aanbieden, tenzij je dit product niet zelf hebt gemaakt maar toevallig ergens op straat hebt gevonden.

 

Scherp opgemerkt dat een website template niet op straat gevonden kan worden (tenzij er een notebook lag met deze template erop), maar nog steeds een zeer achterlijke regel.

 

Wie heeft er nou problemen mee dat er een template wordt aangeboden? Ik niet in ieder geval.

 

We kunnen hier een ellenlange discussie over voeren, wat wel of niet kan, maar dat lijkt mij niet aan de orde. Het karakter van vraag en aanbod mag duidelijk zijn, dit is vooral bedoeld om elkaar te helpen met overtollige middelen, dan wel om hulp c.q ondersteuning te vinden. Zodra iedereen hier zijn diensten en producten gaat aanbieden dan kunnen we beter een marktplaats openen. Zeker interessant, maar dit past niet binnen de doelstelling van Higherlevel.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ik maak geen reclame.

ik bied slechts een website bedrijfs layout aan. Nu weet ik voor de volgende keer als ik iets zou aanbieden dat ik er maar bij moet zetten dat ik het opstraat gevonden heb, aangezien er nog steeds een hele grote onduidelijkheid bestaat over wat nou wel mag.

 

dit mag bijvoorbeeld weer wel terwijl het in feite op hetzelfde neerkomt :

 

Ik ben op zoek naar kopers voor mijn bedrijf.

Het is een bedrijf in de verkoop van laptops.

Helaas heb ik er niet genoeg mee kunnen doen, ik kan dit per pm of telefoon nader uitleggen.

 

Het gaat om bedrijf, website, en de kvk gegevens en natuurlijk adressen waar je laptops voor weinig kunt inkopen.

Het belangrijkste is de formule via de formule is het mogelijk om hier veel geld uit te halen.

 

tegen meerpijs wil ik ook wel helpen met het verder uitbouwen van deze formule.

 

 

Prijs: 15.000

 

alleen nu maakt deze persoon in feite ook echt reclame voor zijn bedrijf! hij bied ook nog zijn diensten aan!. Dit in tegenstelling tot wat ik doe.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.