• 0

Ondersteuning gevraagd ontwikkeling internetbetaalsysteem

Ik heb een plan bedacht betreft een geheel nieuw internet betalingssysteem. Het zal de creditcard overbodig maken en de betaalwijze kan men als "we" het goed aanpakken in de schappen leggen van elke winkel die je maar kan bedenken.

Persoonlijke gegevens zullen niet direct openbaar worden alleen als er iets thuis bezorgt of iets dergelijks moet worden. Dus internet misbrukers kunnen geen gegevens en dus geen geld verduisteren en is het dus kompleet waterdicht.

Tevens zal dit alles via Interpay gekoppeld moeten gaan worden.

 

Ik ben 20 jaar en ik niet echt ervaring hoe ik dit aan de grote bedrijven kan verkopen en alles aan elkaar kan koppelen.

 

Ik zoek dus iemand die mij met dit alles kan ondersteunen om dit op de markt te gaan brengen.

Financiering is geen pre alleen wanneer het duidelijk gaat worden dat het aantrekkelijk begint te worden.

 

Voor reacties en vragen mailen naar:

 

Jean-Paul Oostdijck

 

h.demoet@home.nl

 

P.S. Alleen serieuze benadering

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hai Pizzadragon,

 

Je verhaal ziet er interesant uit. Graag zou ik een keer naar dit plan willen kijken. Als je wilt kan je een summary van het businessplan naar me toe mailen via PM. Ik wil daarvoor best een geheimhoudingsverklaring tekenen.

 

Suc 6 JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me ook eigenlijk af, als je een betalingssysteem maakt moet dat gekoppeld zijn met gegevens van de betaler en die moeten worden verstuurd over een electonische lijn. ???

 

Ik ben héél erg benieuwd hoe je dat kan beveiligen, want iets over internet is eigenlijk nooit veilig, hackers vinden overal wat op.

Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign

Link naar reactie
  • 0

walliecard is voor hele kleine bedragen, paypal voor normale bedragen zeg maar. ideal is volgens mij gewoon concurrent van paypal, hoewel het kan zijn dat de klant bij ideal geen account kan hebben (maar dat weet ik niet zeker). voor de rest weet ik niets erover. hoewel walliecard trouwens volgens mij alleen in nederland is, paypal is wereldwijd.

 

nightwalker, bij betaling bij een gewone rekening, wat kan er daar erg bij zijn? rekeningnummers kan je op vele andere manieren ook eenvoudig krijgen. dus het versturen van de gegevens lijkt me niet zo gevaarlijk, tenzij je het over creditcard heb. ik denk wel dat de bank moet zorgen dat alles goed dicht is, zodat je niet van buitenaf stiekem transacties door kan geven.

Link naar reactie
  • 0

walliecard is voor hele kleine bedragen, paypal voor normale bedragen zeg maar. ideal is volgens mij gewoon concurrent van paypal, hoewel het kan zijn dat de klant bij ideal geen account kan hebben (maar dat weet ik niet zeker). voor de rest weet ik niets erover. hoewel walliecard trouwens volgens mij alleen in nederland is, paypal is wereldwijd.

 

nightwalker, bij betaling bij een gewone rekening, wat kan er daar erg bij zijn? rekeningnummers kan je op vele andere manieren ook eenvoudig krijgen. dus het versturen van de gegevens lijkt me niet zo gevaarlijk, tenzij je het over creditcard heb. ik denk wel dat de bank moet zorgen dat alles goed dicht is, zodat je niet van buitenaf stiekem transacties door kan geven.

 

huidige creditcard transacties gaan via 128bits SSL verbindingen van de banken en creditcardcentrales (met nog wat additionele beveiliging zoals tijd/IP, etc). stiekem transacties door geven lukt je dus niet (ik reken nu niet de paar mensen die md5 hebben gehackt).

 

Dus internet misbrukers kunnen geen gegevens en dus geen geld verduisteren en is het dus kompleet waterdicht.

 

Alsof internetmisbruikers dat nu wel kunnen. Dan heb je misschien gelijk, er zijn misschien 2 of 3 mensen op deze aardbol die dat kunnen. Maar, jij beweert hier dat jouw systeem waterdicht is? Dus via een 99999999999 mbit beveiliging o.i.d.? Dat komt naar mijn mening dicht in de buurt van waterdicht.

Je wordt zo nog eens multimiljardair..

Technisch innovator.

Link naar reactie
  • 0

ideal is volgens mij gewoon concurrent van paypal, hoewel het kan zijn dat de klant bij ideal geen account kan hebben (maar dat weet ik niet zeker). voor de rest weet ik niets erover.

 

iDeal is een betalingsmethode van je eigen bank, dus je moet, net als bij online bankieren, elke transactie met je access key bevestigen. Dus geen gelazer met creditcards en zo, gewoon afboeken van je eigen rekening.

Link naar reactie
  • 0

iDEAL is niets anders dan direct afrekenen via internetbankieren van je bank. Je gebruikt hierbij dezelfde beveiligingsmethodiek als in je internetbankieren (Random Reader + je bankpas bij Rabobank, e-dentifier + bankpas bij ABN AMRO, TAN-codes bij Postbank).

 

Zie www.rabobank.nl/ideal voor meer info.

 

Serge

Link naar reactie
  • 0
Gast Edwinvdw

walliecard is voor hele kleine bedragen, paypal voor normale bedragen zeg maar. ideal is volgens mij gewoon concurrent van paypal, hoewel het kan zijn dat de klant bij ideal geen account kan hebben (maar dat weet ik niet zeker). voor de rest weet ik niets erover. hoewel walliecard trouwens volgens mij alleen in nederland is, paypal is wereldwijd.

 

nightwalker, bij betaling bij een gewone rekening, wat kan er daar erg bij zijn? rekeningnummers kan je op vele andere manieren ook eenvoudig krijgen. dus het versturen van de gegevens lijkt me niet zo gevaarlijk, tenzij je het over creditcard heb. ik denk wel dat de bank moet zorgen dat alles goed dicht is, zodat je niet van buitenaf stiekem transacties door kan geven.

 

huidige creditcard transacties gaan via 128bits SSL verbindingen van de banken en creditcardcentrales (met nog wat additionele beveiliging zoals tijd/IP, etc). stiekem transacties door geven lukt je dus niet (ik reken nu niet de paar mensen die md5 hebben gehackt).

 

Dus internet misbrukers kunnen geen gegevens en dus geen geld verduisteren en is het dus kompleet waterdicht.

 

Alsof internetmisbruikers dat nu wel kunnen. Dan heb je misschien gelijk, er zijn misschien 2 of 3 mensen op deze aardbol die dat kunnen. Maar, jij beweert hier dat jouw systeem waterdicht is? Dus via een 99999999999 mbit beveiliging o.i.d.? Dat komt naar mijn mening dicht in de buurt van waterdicht.

Je wordt zo nog eens multimiljardair..

 

Met de juiste kennis en apparatuur kun je die beveilinging kraken.

Het is echter nog niemand gelukt om dat anoniem te doen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.