Ik had een kijkje genomen naar de oplossingen van SquareUp. Je kan hiermee een tablet als kassa gebruiken en alles word netjes in een dashboard weergegeven.
Deze software werkt samen met een bon printer, maar het is niet mogelijk om bijvoorbeeld een z-bon uit te draaien. De gegevens kan ik vanaf het dashboard exporteren naar mijn eigen administratie.
Als ik ooit een controle zou krijgen, welke data moet zou ik dan verplicht moeten kunnen laten zien ?
Zou de export (een CSV bestand) voldoende zijn ? Of moet ik ze toegang geven tot mijn Square account ? Of is mijn eigen administratie voldoende (kasboek/bankboek) ?
Als iemand me dit zou kunnen uitleggen, dan zou ik het erg op prijs stellen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
christian_g22
christian_g22
Ik had een kijkje genomen naar de oplossingen van SquareUp. Je kan hiermee een tablet als kassa gebruiken en alles word netjes in een dashboard weergegeven.
Deze software werkt samen met een bon printer, maar het is niet mogelijk om bijvoorbeeld een z-bon uit te draaien. De gegevens kan ik vanaf het dashboard exporteren naar mijn eigen administratie.
Als ik ooit een controle zou krijgen, welke data moet zou ik dan verplicht moeten kunnen laten zien ?
Zou de export (een CSV bestand) voldoende zijn ? Of moet ik ze toegang geven tot mijn Square account ? Of is mijn eigen administratie voldoende (kasboek/bankboek) ?
Als iemand me dit zou kunnen uitleggen, dan zou ik het erg op prijs stellen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52292-belastingcontrole-bij-gebruik-squareup-mobiel-apparaat-als-kassa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag