Naast mijn eigen bedrijf, studeer ik Business Economics aan de universiteit in Groningen. Dit half jaar ga ik een scriptie schrijven in finance en nu leek het mij leuk jullie vragen wat jullie een interessant, origineel en actueel onderwerp vinden?
Om het wat meer te verduidelijken, staan hieronder wat (engelstalige) voorbeelden:
- Tax advantages - competition between countries
- The impact of european crisis on the euro
- How shares can be very high without dividend prospective
- Overvalued stocks of internet companies
- The strategy of Zalando for the best IPO possible
Het kan zeker gerelateerd zijn aan uw eigen bedrijf of ervaringen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
thijnfelix
thijnfelix
Beste Leden,
Naast mijn eigen bedrijf, studeer ik Business Economics aan de universiteit in Groningen. Dit half jaar ga ik een scriptie schrijven in finance en nu leek het mij leuk jullie vragen wat jullie een interessant, origineel en actueel onderwerp vinden?
Om het wat meer te verduidelijken, staan hieronder wat (engelstalige) voorbeelden:
- Tax advantages - competition between countries
- The impact of european crisis on the euro
- How shares can be very high without dividend prospective
- Overvalued stocks of internet companies
- The strategy of Zalando for the best IPO possible
Het kan zeker gerelateerd zijn aan uw eigen bedrijf of ervaringen!
Alvast dank en ik ben benieuwd ;)
Groeten,
Thijn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52297-student-ondernemer-scriptie-idee%C3%ABn-voor-finance/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag