Sinds eind december 2015 heb ik me officieel in laten schrijven bij de KvK. Via mijn bedrijf bied ik op maat gemaakte leeroplossingen in de vorm van trainingen en workshops aan. Daarnaast ontwerp en ontwikkel ik leerarrangementen en inwerkprogramma's en geef ik advies. De kernonderwerpen van alle bovenstaande activiteiten zijn Klantvriendelijkheid, Klantgerichtheid, Communicatie, Leiderschap, Verkoop en Teambuilding. -> De nadruk ligt zoals je ziet op het contact met mensen
Met mijn bedrijf richt ik me voornamelijk op de kleinere bedrijven (zoals winkeliers), bedrijven waar het opleiden/bijscholen van medewerkers helaas (te) weinig gebeurt. Neem als voorbeeld een training of workshop Klantcontact voor medewerkers in een winkel (de "visitekaartjes" van het bedrijf).
Ik ben tevens HBO-student (afstudeerjaar) in de richting van Opleidingskunde. Ik kom uit een ondernemersfamilie en heb op het gebied van ondernemen een enorme ambitie.
Ik heb een sterke interesse in contact met mensen en weet bijna altijd iedereen te motiveren. Ik heb tijdens stages verschillende trainingen gegeven bij uiteenlopende bedrijven en doelgroepen: van een teambuildingsdag voor een twintigtal managers van een bekende bank tot een klantvriendelijk- en gerichtheidstraining voor een lokaal sportcentrum. Alle trainingen die ik gegeven heb zijn door mijzelf ontworpen en didactisch vormgegeven.
Met dit bericht hoop ik van jullie te horen wat jullie hiervan vinden en of jullie hier brood in zien. Daarnaast ben ik erg benieuwd of jullie mijn bedrijf in zouden schakelen bij een relevant vraagstuk. (mening gevraagd)
Tips over het bereiken van mijn doelgroep zijn van harte welkom! Hier blijf ik namelijk een beetje op hangen.
Ik hoop dat ik dit forum nu op de juiste manier gebruik, ik ben sinds kort lid van higherlevel en momenteel vooral bezig met uitvogelen hoe alles werkt :).
Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb mezelf ingeschreven bij de KvK. Onlangs zelf een website ontworpen en gelanceerd en visitekaartjes laten drukken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil leren ook mogelijk maken voor werknemers van kleinere bedrijven zodat zij zowel als persoon (individueel doel) en als medewerker (bedrijfsdoel) groeien en verbeteren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste bedrijven in dezelfde branche richten zich op "grotere" bedrijven waar jaarlijks een bepaald budget voor opleiden wordt uitgetrokken. Mijn concept richt zich juist op de kleinere bedrijven met een kleiner personeelsbestand. Daarnaast worden normaliter behoorlijke prijzen gehanteerd voor bedrijfsmatige opleidingen. In de rol van starter en student wijken mijn prijzen ver af van het gemiddelde (in positieve zin).
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop van jullie te vernemen:
- hoe jullie tegen dit concept aankijken;
- of je er brood in ziet;
- algemene tips, adviezen en/of feedback;
- tips over hoe ik in contact met mijn doelgroep kan komen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MartijnSchouten
MartijnSchouten
Omschrijving van je concept:
Sinds eind december 2015 heb ik me officieel in laten schrijven bij de KvK. Via mijn bedrijf bied ik op maat gemaakte leeroplossingen in de vorm van trainingen en workshops aan. Daarnaast ontwerp en ontwikkel ik leerarrangementen en inwerkprogramma's en geef ik advies. De kernonderwerpen van alle bovenstaande activiteiten zijn Klantvriendelijkheid, Klantgerichtheid, Communicatie, Leiderschap, Verkoop en Teambuilding. -> De nadruk ligt zoals je ziet op het contact met mensen
Met mijn bedrijf richt ik me voornamelijk op de kleinere bedrijven (zoals winkeliers), bedrijven waar het opleiden/bijscholen van medewerkers helaas (te) weinig gebeurt. Neem als voorbeeld een training of workshop Klantcontact voor medewerkers in een winkel (de "visitekaartjes" van het bedrijf).
Ik ben tevens HBO-student (afstudeerjaar) in de richting van Opleidingskunde. Ik kom uit een ondernemersfamilie en heb op het gebied van ondernemen een enorme ambitie.
Ik heb een sterke interesse in contact met mensen en weet bijna altijd iedereen te motiveren. Ik heb tijdens stages verschillende trainingen gegeven bij uiteenlopende bedrijven en doelgroepen: van een teambuildingsdag voor een twintigtal managers van een bekende bank tot een klantvriendelijk- en gerichtheidstraining voor een lokaal sportcentrum. Alle trainingen die ik gegeven heb zijn door mijzelf ontworpen en didactisch vormgegeven.
Met dit bericht hoop ik van jullie te horen wat jullie hiervan vinden en of jullie hier brood in zien. Daarnaast ben ik erg benieuwd of jullie mijn bedrijf in zouden schakelen bij een relevant vraagstuk. (mening gevraagd)
Tips over het bereiken van mijn doelgroep zijn van harte welkom! Hier blijf ik namelijk een beetje op hangen.
Ik hoop dat ik dit forum nu op de juiste manier gebruik, ik ben sinds kort lid van higherlevel en momenteel vooral bezig met uitvogelen hoe alles werkt :).
Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb mezelf ingeschreven bij de KvK. Onlangs zelf een website ontworpen en gelanceerd en visitekaartjes laten drukken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil leren ook mogelijk maken voor werknemers van kleinere bedrijven zodat zij zowel als persoon (individueel doel) en als medewerker (bedrijfsdoel) groeien en verbeteren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste bedrijven in dezelfde branche richten zich op "grotere" bedrijven waar jaarlijks een bepaald budget voor opleiden wordt uitgetrokken. Mijn concept richt zich juist op de kleinere bedrijven met een kleiner personeelsbestand. Daarnaast worden normaliter behoorlijke prijzen gehanteerd voor bedrijfsmatige opleidingen. In de rol van starter en student wijken mijn prijzen ver af van het gemiddelde (in positieve zin).
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop van jullie te vernemen:
- hoe jullie tegen dit concept aankijken;
- of je er brood in ziet;
- algemene tips, adviezen en/of feedback;
- tips over hoe ik in contact met mijn doelgroep kan komen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52383-jonge-ondernemer-in-de-opleidingsbranche-wat-vinden-we-hier-van/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag