• 0

Jetski verhuur Spanje, vanaf vaste land.

Beste,

 

Mijn plan is om een jetski en buggy verhuurbedrijf te gaan beginnen in Spanje, wel wil ik dit op een andere manier doen als dat nu de meeste verhuurders dit doen, omdat de prijzen altijd erg zijn van de verhuur wil ik dit wat aantrekkelijker gaan maken voor de toeristen.

 

Ik zou de jetski willen gaan verhuren voor een langere periode, 2 of 3 uur voor bijvoorbeeld 80 euro per uur. De klant kan de jetski dan opkomen halen bij mijn bedrijf, die uiteraard wel vlakbij de zee is, dat betekend dus dat de klant de jetski zelf het water in moet rijden, en eruit halen.

 

Mijn vraag is dan ook, waarom dit nu niet gebeurt, mag dit op deze manier, want zo is het wel veel goedkoper voor de toeristen.

 

Ik hoor graag vmwat jullie hiervan vinden.

 

Mvg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

En omdat mensen mét trekhaak zelden ervaring met te water laten (en er weer uit halen) en op- en afladen hebben. En waar parkeer je die auto met trailer?

 

Voor zover mij bekend:de meeste schade aan en met waterscooters ontstaat bij het te water laten...of ze rijden de hele auto de plomp in ( wat dan leuke youtube filmpjes oplevert)

 

Edit: logic4l was me voor ;)

 

Kortom: leuk voor een zeer ervaren enkeling, maar niet voor de massa

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt voor de reacties van iedereen,

dus als ik zelf de jetskis te water zou laten en ophalen is dat probleem eigenlijk opgelost.

Ik ben ook van plan om vlak bij de zee ergens te gaan zitten met het pandje, dus dat moet op zich geen probleem zijn.

 

verder nog dingen waar ik wellicht niet aan heb gedacht en jullie zo wel aan denken?

 

Mvg

Link naar reactie
  • 0

Ik zou zeggen. Denk even goed na hoe je omgaat met technische problemen(klant komt stil te vallen). Maar ook hoe ga je om met schades. Hoe zit het met een eventueel vaarbewijs wat iemand nodig mocht hebben. en zo kan je op dat vlak nog wel even doorgaan. Ik zou zeggen ga dat allemaal eerst eens doorrekenen voordat je er straks achterkomt dat je prijzen eigenlijk aan de lagenkant zijn.

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

Moeten die dingen in het voor-, hoofd- en naseizoen niet van zonsopgang tot zonsondergang in het water liggen? En kent Spanje geen hoge (jeugd)werkeloosheid? Eén plus één is twee. Zie ze maar eens tegen dat tarief te verhuren!

 

Hoe concreet is (de financiering van) jouw plan?

 

Hoe reëel is het om zowel buggy's als jetski's te verhuren met beperkte mankracht of middelen? Ik zou bijvoorbeeld niet weten of buggyrijden langs de kust aardig is...

 

Hoe bekend ben je met de Spaanse (verzekerings-)markt?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.