Ik heb sinds vorig jaar een mobiel abonnement bij Robinmobile. Erg tevreden over, echter ik heb het als particulier genomen omdat dat iets goedkoper is en omdat ik dacht, wat maakt het uit, zo lang ik maar een BTW specificatie krijg. Nu kom ik er vrij laat achter dat ze geen facturen verstrekken maar een "betaalhistorie" overzicht waarop wel steeds de BTW staat vermeld, als mede:
"Betaalhistorie"
Datum
Mijn NAW
referentie per betaling
bedrag, BTW
Robinmobile's NAW, BTW nr, KvK, bankrekening.
Kan dit door de beugel voor de BTW aftrek, zelfs als Robinmobile het geen factuur noemt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
3dprinter
3dprinter
Ik heb sinds vorig jaar een mobiel abonnement bij Robinmobile. Erg tevreden over, echter ik heb het als particulier genomen omdat dat iets goedkoper is en omdat ik dacht, wat maakt het uit, zo lang ik maar een BTW specificatie krijg. Nu kom ik er vrij laat achter dat ze geen facturen verstrekken maar een "betaalhistorie" overzicht waarop wel steeds de BTW staat vermeld, als mede:
"Betaalhistorie"
Datum
Mijn NAW
referentie per betaling
bedrag, BTW
Robinmobile's NAW, BTW nr, KvK, bankrekening.
Kan dit door de beugel voor de BTW aftrek, zelfs als Robinmobile het geen factuur noemt?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52576-betaalhistorie-net-zo-geldig-als-factuur-voor-btw-aftrek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag