Weten jullie een goede oplossing om een 6cbm vracht zo onbeschadigd mogelijk aan te laten komen?
( en dan heb ik het niet over een hele container nemen )
Vorige keer 6cbm geïmporteerd, alles uitbesteed. helaas 700 euro schade.. colli's vermist.. dozen totaal opengescheurd aan de zijkanten.
Fabrikant kan het ditmaal als onderstaande foto verzenden, echter zit ik dan op 9 cbm ipv 6cbm.. Nu vraag ik me echt af is dit nodig of was ik vorige keer gewoon het haasje..
Hoe zorgen jullie dat de goederen niet worden beschadigd? ook leveren ze ditmaal EXW ipv FOB
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JLely
JLely
Beste forumleden
Weten jullie een goede oplossing om een 6cbm vracht zo onbeschadigd mogelijk aan te laten komen?
( en dan heb ik het niet over een hele container nemen )
Vorige keer 6cbm geïmporteerd, alles uitbesteed. helaas 700 euro schade.. colli's vermist.. dozen totaal opengescheurd aan de zijkanten.
Fabrikant kan het ditmaal als onderstaande foto verzenden, echter zit ik dan op 9 cbm ipv 6cbm.. Nu vraag ik me echt af is dit nodig of was ik vorige keer gewoon het haasje..
Hoe zorgen jullie dat de goederen niet worden beschadigd? ook leveren ze ditmaal EXW ipv FOB
iemand nog belangrijke tips?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52848-lcl-zending-in-hout-versturen-oplossing/Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag