Ga naar inhoud

Adres op flyer

Geplaatst:

Gordongekko

Goedendag,

Voor mijn webshop heb ik flyers laten bedrukken. Deze wil ik adresseren aan specifieke bedrijven welke ik wil benaderen. Is het toegestaan om een adres achterop de flyer te zetten en deze als direct mailing met PostNL te versturen, dus zonder envelop? Weet iemand hier meer over?

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:

4711

Waarom zou je niet adressen op flyers mogen drukken?

(Voor wie niet?)

Wat je niet mag doen, is via e-mail spammen. Dat is de wet.

Mailings via "gewone post" mag natuurlijk wel. Ik neem aan dat jij zelf ook de nodige reclameboodschappen in je brievenbus ontvangt.

Geplaatst:

Highio

170 grams papier of zwaarder gebruiken luidt het advies.

Groet, Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Aiconsults

Allicht aanvullende interessante informatie;

http://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/mkb-reclameacties/ ;D

Hartelijke groet,

Werner

Aiconsults.nl - Zakelijk AI advies & AI implementatie binnen bedrijven en organisaties

Geplaatst:

Gordongekko

• Auteur

Hallo,

Erg bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb voor zover ik kan herinneren nog nooit een flyer ontvangen met mijn adres erop. Vandaar dat ik dacht dat er misschien wel regels zijn mbt geadresseerde flyers versturen.

Ik dacht eraan om deze flyers in een envelop te stoppen en op deze manier te versturen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo aantrekkelijk. Heb liever dat de geadresseerde de flyer meteen ziet liggen.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Mailings via "gewone post" mag natuurlijk wel.

Zolang je zorgt dat dat niet vaker gebeurt als iemand te kennen geeft dat niet op prijs te stellen. Je moet dus in je adressenbestand goed bijhouden wie je wel en niet mag benaderen. ;)

Geplaatst:

Highio

Heb liever dat de geadresseerde de flyer meteen ziet liggen.
Met het risico dat deze direct met de pizza- en bonusaanbiedingen op de oud-papierstapel belandt.

Adresseren in persoon en in een envelop heeft natuurlijk wel voordelen als je over gegevens van contactpersonen met de juiste functie/bevoegdheid beschikt.

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

TwaBla

Met het risico dat deze direct met de pizza- en bonusaanbiedingen op de oud-papierstapel belandt.

Of in de postkamer blijft steken, bij bedrijven waar de post centraal verdeeld wordt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.