• 0

Producent gezocht, materiaal gelijkaardig aan Crocs

Hoi

 

Ik ben al even op zoek naar een producent dat een relatief complexe vorm kan maken uit hetzelfde materiaal als een stressbal of een paar Crocs.

Ik heb al 8 producenten aangesproken zonder resultaat.

 

Van Crocs weet ik dat ze een patent hebben op hun specifieke samenstelling (croslite) en is een op maat gemaakt schuim met gesloten huid. Ik heb eigenlijk een materiaal met dezelfde eigenschappen nodig.

 

Kan iemand me specifiek zeggen uit welk materiaal Crocs of bijvoorbeeld een stressbal gemaakt worden én met welke techniek?

Zo kan ik op zijn minst nog gerichter proberen zoeken.

 

Ook een toffe om mee af te komen bij een producent, het te maken product is meer dan 1m lang. :-) Blijkbaar nogal groot voor sommige productiemethoden of producenten.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Niks verwarring hoor.

 

Ik heb ondertussen een privé-bericht gekregen met verwijzing naar Van der veer designers. Die bevestigen mijn vermoeden dat het gebruikte materiaal EVA is.

 

En u bevestigt nu dat de gebruikte methode spuitgieten is.

 

Eigenlijk wist ik beiden, maar 2 producenten hebben me op een dwaalspoor gebracht. In de hoop om hun eigen materiaal dat niet aan de eisen voldoet, te verkopen.

Ik heb de indruk dat er in België heel weinig aanbieders zijn van EVA spuitgieten.

 

Super bedankt. Nu weet ik tenminste exact en met zekerheid wat ik zoek. Ik ga me niet meer van de wijs laten brengen.

 

Spuitgieten is met een (dure) mal, niet?

Link naar reactie
  • 0

Crocks worden gemaakt van EVA (Ethylene-vinyl acetate).

 

Google eens op de woorden: eva plastics molding en eva foam injection molding process

 

 

 

 

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.