Voor mijn eigen webshop heb ik een samenwerking met een bedrijf dat product X levert. Het gaat om een gepersonaliseerd product, dat in mijn shop goed verkoopt. Voorheen kreeg ik snel mijn bestelling en was er niks aan de hand.
Nadat een contactpersoon van het bedrijf stopte, verliep de samenwerking steeds stroever. Ik wacht momenteel al drie weken op mijn bestelling, het bedrijf communiceert niet en ondertussen zitten mijn klanten weer te wachten op hun product. De bestelling hiervoor, heb ik maar halve producten ontvangen.
Het gaat om een product uit twee delen: een beker en een deksel. Bij mijn vorige bestelling heb ik alleen de bekers ontvangen, zonder deksels. De deksels zouden z.s.m. nagestuurd worden. Drie weken later nog steeds geen deksels ontvangen.
Ondertussen een nieuwe bestelling gedaan. Ben nu 2,5 week aan het wachten totdat de bestelling bij mij aankomt. Ik krijg vervolgens een Track&trace code voor mijn bestelling, welke twee dagen later nog steeds de volgende melding aangeeft: zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen door PostNL. Mijns inziens is het pakket dus nog niet verzonden.
Het liefst wil ik mijn klanten hun geld teruggeven omdat ze zo lang moeten wachten en de bestelling bij de leverancier annuleren. Ik heb reeds de factuur betaald (drie weken geleden). Kan ik dan aanspraak maken op een credit van mijn aankoopbedrag?
Ik heb overigens nooit algemene voorwaarden van het bedrijf ontvangen en lees overal steeds meer slechte recensies.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeanineh93
Jeanineh93
Voor mijn eigen webshop heb ik een samenwerking met een bedrijf dat product X levert. Het gaat om een gepersonaliseerd product, dat in mijn shop goed verkoopt. Voorheen kreeg ik snel mijn bestelling en was er niks aan de hand.
Nadat een contactpersoon van het bedrijf stopte, verliep de samenwerking steeds stroever. Ik wacht momenteel al drie weken op mijn bestelling, het bedrijf communiceert niet en ondertussen zitten mijn klanten weer te wachten op hun product. De bestelling hiervoor, heb ik maar halve producten ontvangen.
Het gaat om een product uit twee delen: een beker en een deksel. Bij mijn vorige bestelling heb ik alleen de bekers ontvangen, zonder deksels. De deksels zouden z.s.m. nagestuurd worden. Drie weken later nog steeds geen deksels ontvangen.
Ondertussen een nieuwe bestelling gedaan. Ben nu 2,5 week aan het wachten totdat de bestelling bij mij aankomt. Ik krijg vervolgens een Track&trace code voor mijn bestelling, welke twee dagen later nog steeds de volgende melding aangeeft: zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen door PostNL. Mijns inziens is het pakket dus nog niet verzonden.
Het liefst wil ik mijn klanten hun geld teruggeven omdat ze zo lang moeten wachten en de bestelling bij de leverancier annuleren. Ik heb reeds de factuur betaald (drie weken geleden). Kan ik dan aanspraak maken op een credit van mijn aankoopbedrag?
Ik heb overigens nooit algemene voorwaarden van het bedrijf ontvangen en lees overal steeds meer slechte recensies.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53609-zakelijke-aankoop-gedaan-levering-blijft-uit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag