Nieuwe naam voor NeBIB

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

IN-team

 

Deze is TOP !!!!!!!!!!

Zegt inderdaad heel veel. Sterker nog ... zegt hetzelfde als Your Concern, maar In-team klinkt strakker en pikanter en dus uitdagender!

 

Nils ... de winner is ?

 

Kanban ... I support you ... sharing the wine lijkt me héél logisch !

 

OF BETER .... Nils geeft een special party voor iedereen die meegedacht heeft ! YEAHHHHHHHHHHHHHH

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

...pffff daar gaat mijn leuke idee om op mijn boerderie dingen te organiseren voor ondernemers( IN Meeting/ IN action /IN team...etc)

allemaal afgeleiden van INadvice.... :-\

 

bedoeld als extra stimulans om ondernemers over hun site te laten vertellen en vragen of opmerkingen in een gezellige sfeer te spuien...

 

Maar maakt niet uit hoor.....ik vind het een aansprekende naam..(je gaat er geen paten oid op aanvragen he...) ;)

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ehhhhhhhhh ... xie ik hier weer een samenwerkingsverband.

 

Aanhaken bij Nils zijn organisatie ?

 

Maar ff zonder dolleh ... In-team is een organisatienaam en jij wilt IN gebruiken voor losse aspecten op jouw boerderie ... no problemo toch ? Offeh ??? toch wel ?

 

Nils heeft nog geen beslissing genomen ........

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Mij heb je, maar ik ga er niet over. De jury bestaat uit twee dames, Lucy Visser en Antoinette Plomp.

 

Ik zal me morgen uitlaten over de nominaties en Vrijdag over de winnaar(s).

 

Hartelijke groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hi Folks!

 

AND THE NOMONEES ARE .........

 

Mede namens de jury wil ik de (voorlopige lijst van) genomineerden bekend maken.

 

Het was weer heel moeilijk voor de Jury om uit alle geweldige inzendingen ;D een keuze te maken, maar na rijp beraad kwamen zij tot de volgende conclusie:

 

Zrski is genomineerd, mede gezien zijn ongeloofelijk aantal inzendingen, maar met name voor zijn suggestie "Pinnacle bv". Helaas is de domein naam al bezet.

 

Kermie is genomineerd voor haar inzending "Your Concern" goed over nagedacht.

 

Tirza is genomineerd voor zijn inzending "Invennito" vanwege de originele samenstelling van Vernieuwend en Vanaf het begin.

 

Jeroen is genomineerd voor zijn romantische inzendingen "Abeone" en "Acadine" Bijde vanwege de toepasselijke betekenins. "Acadine" is mijn persoonlijke favoriet omdat het zo mooi klinkt.

 

AOS is genomineerd voor zijn inzending "Stronghold bv". Een rubuste naam met een robuste uitstraling.

 

Kanban Is genomineerd voor zijn inzending "IN-team". Erg mooi, helaas dreigt Kanban gediskwalificeerd te worden omdat Kermie de Jury clandestien beïnvloed heeft.

 

Alle genomineerden hebben een lekkere fles wijn gewonnen, die ze naar believen, met z'n allen in Breukelen kunnen nuttigen, of thuis bezorgd kunnen krijgen (gaarne adresgegevens aan nils@nebib.nl)

 

Iedereen nogmaals hartelijk bedankt voor de inzendingen. We zullen volgende week onze definitieve keuze bekend maken.

 

Hartelijke groeten,

Nils

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kanban Is genomineerd voor zijn inzending "IN-team". Erg mooi, helaas dreigt Kanban gediskwalificeerd te worden omdat Kermie de Jury clandestien beïnvloed heeft.

 

Ohhhhhhhh .... werkt dat zo .... mmmmm ... lucratief ... want als ik nou alle nomenees even naar de jury doorpaas (behalve die van mijzelf NATUURLIJK) ... blijft er maar 1 winnaar over: me, myself and I .... yeahhhhhhhhhhh Mikky for President.

 

Ben helemaal niet streberig hoor ... lijkt maar zooooooooooooooo !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ben ik de dupe van de support van Kermie..mooi is dat! Word ik dalijk gediskwalificeerd! Ga ik mooi beroep aantekenen! >:(

 

Dat Kermie even liet weten dat ze IN-team ook een erg goede vindt doet niets af aan het feit dat ik zeer verheugd ben te vernemen dat ik genomineerd ben...................spannend! Zal een zwaar weekeinde worden van de zenuwen! Oh nee en ik ben maandag ochtend heel vroeg ook nog een week weg en heb geen internetaansluiting! :'(.

 

Kan iemand de uitslag mailen?evertlemmens@hetnet.nl (kan ik wel ontvangen op mijn Palm)!

 

;DKanban :D

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ja ... Kanban ... ook ik was zeer verbaasd.

Maareh alvast mijn XQS omdat ik zo overenthousiast was met jouw naam!

 

Maareh ... er staat "dreigt gekwalificeerd te worden" dus er is nog hoop.

 

Of course dat ik je een e-mail stuur zodra Nils tot bezinnig is gekomen en beseft dat Inteam de beste naam is.

Oepsssssssss ... ben ik weer te rap van tong ....

 

Maareh .... ff zonder dolleh .... voorlopig zijn we allemaal al winnaars van een flesje wijn !

En uiteindelijk zijn we allemaal kanjers !

Wat zullen we doen ... naar Breukelen afreizen ... lijkt mij wel heel gezellig !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

woohoo spannend! IN-team is natuurlijk een erg leuke naam maar heeft geen aansluiting bij de doelgroep. Zowel de investeerders als de ondernemers hebben een sterke verbinding met de TOP (pinnacle dus). ;D

 

Ik ben zowieso voor het gezellig samen nuttigen van de wijn in Breukelen... Maar eh, wil er dan iemand BOB zijn want zowel Kermie als ik hebben wijn gewonnen en we willen het natuurlijk ook allebij drinken ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zrski ... ik metamorfor me in BOB ... doe ik BEB even uit okay!

 

Want we hebben indeed allebei gewonnen.

Dan drink jij jouw fles wijn in Breukelen en ik water.

Want ......... de kater komt altijd later :-\

 

Dan nemen we mijn fles mee en zodra we in Den Haag zijn drinken we die samen op ! :D

Okay ?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Reisverhalen ... ja dat kan ! Denk dat ik hier dan even een ander topic van maak. Want zrski en ik gaan veel op reis en komen nooit op tijd. Geldt zowel voor :

* het niet tijd bij de afspraak zijn - ooit voor elkaar gekregen om 1 uur te laat te komen omdat we verdwaald waren ... reden: slechte co-piloot Kermie

* het niet op tijd weer thuiskomen (oorzaak drank).

 

Algeheel excuus: artiesten komen altijd wat later ;D

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

De wijnborrel die bij Nebib gehouden wordt staat gepland voor:

 

woensdag 3 september, aanvang 5 uur (4 uur kan ook, maar dat is afhankelijk van jullie vrijheid in werktijden).

 

De naam zal dan bekend worden gemaakt en de nominees ontvangen de wijn !

 

Laat please even weten of je van de partij bent. Zodat Nils voldoende lekkers in huis kan halen !!!!!!!!!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Er is een redelijke kans dat ik er ben tot zeg max. 9 uur. Definitief weet ik het pas later. Als ik er ben dan pas om 5 uur.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Hoe is de openbaarvervoer verbinding met breukelen?

Er is een station. (is het ver lopen vanaf het station, Nils?)

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Het dorp is een kwartiertje lopen van het station (je moet het kanaal over). Soms zijn er treintaxi´s. Als het regent kom ik jullie halen met de Bibmobiel.

 

We willen om 4 uur wat babbelen over coachnetwerken en peer groepen. Deelnemers aan die discussie zijn bij deze uitgenodigd.

 

Groeten,

Nils

 

PS, Bestlinq en Annedien zijn natuurlijk van harte welkom!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik zal de personen persoonlijk ook maar even een e-mail sturen.

Personal attention is altijd leuk.

Doe ik morgen ! Heb een hele dag babbelen met die en gene en EZ erop zitten, dus ben vandaag niet overal aan toegekomen (what else is new) !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Leuk te horen dat mijn suggesties ook nog altijd in de running zijn! Ben benieuwd wat het gaat worden :)

 

3 september in Breukelen ben ik er waarschijnlijk dan wel bij (definitieve bevestiging krijg je nog Nils). Ik kom dan waarschijnlijk met de auto vanuit Putten, achter Amersfoort uit de richting Harderwijk/Zwolle. Mochten er vanuit die richting nog mensen mee willen rijden dan hoor ik het graag.

 

EDIT:

woensdag 3 september, aanvang 5 uur (4 uur kan ook, maar dat is afhankelijk van jullie vrijheid in werktijden).

Is het nu dinsdag 3 september, of woensdag 4 trouwens?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.