Nieuwe naam voor NeBIB

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Alles snel en tegelijk doen ... tsja ... dan klopt er ineens een combinatie niet.

 

Maareh ... het is woensdag 4 september.

We willen beginnen om 4 uur, zodat we eerst " informeel" over coachnet kunnen meedenken. Wat wenst de technostarter? En hoe is hij/zij het beste geholpen met een coachnett?

Zie voor meer informatie de discussie startersinitiatieven overheid.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Alridy ...

 

Ik kom allergraagst~

Count me in,

groet,

Annedien!

 

Klinkt interessant! Ik kan alleen nu nog niet beloven dat ik kom. Ik laat

het je zsm weten!

Ronald

 

More to come ..............

 

Not coming:

Helaas,

Ik zou graag willen maar ik mis de tijd op woensdag 4 sep. as.

Maar hartstikke bedankt dat jullie aan me denken en

doe Nils de groeten op 4 September.

Ik zie je weer op het Forum

Met vriendelijke groet,

BestlinQ

 

en Ridler kan helaas ook niet!

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Gezellig ... het gaat door !

 

We zijn met 5 personen die willen brainstormen over een coachnet en benieuwd zijn wie de "hoofdprijs nieuwe naam Nebib" gewonnen heeft!

 

Het begint om 17.00 uur !!!!!

 

Het adres van Nils Nebib = Eendrachtlaan 2a te Breukelen.

 

A2, afslag Breukelen (afrit 5),

borden Breukelen volgen (eerst over het spoor, bij rotonde rechtsaf, over het kanaal en bij volgende rotonde linksaf ),

Straatweg volgen door het dorp,

na het centrum, ter hoogte van nr 109, linksaf (voor het Shell tankstation) de Eendrachtlaan in,

direct naast het benzinestation voor de deur parkeren.

 

Ben je verdwaald, bel dan even: telefoon 0346-555774

 

Als je in eerste instantie niet in de gelegenheid was, maar nu wel, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom !

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

mensen..een productieve /gezellige middag/avond gewenst!!

 

Vergeet niet mijn wijn op te drinken ;D

 

En ik ben erg benieuwd wie de winnaar is geworden, dus misschien kun je dat zsm op HL zetten?

 

 

Groetjes, en wie weet zien we elkaar nog eens BLeW!

 

 

* Bij Leven en Welzijn (uitdrukking van mijn moeder) ;)

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

De prijsuitrijking is vanavond! De winnaar is nog niet bekend (althans, niet bij mij), de jury heeft zich momenteel teruggetrokken op de Loosdrechtse plassen om te beraadslagen en hult zich al enige dagen in stilzwijgen. Erg spanned allemaal.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

mensen..een productieve /gezellige middag/avond gewenst!!

 

Vergeet niet mijn wijn op te drinken ;D

 

 

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik heb het ietwat druk en kom niet. Mijn flesje krijgt hierbij TBH. (Ter Beschikkingstelling van Higherlevel, of zoiets..)

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

En the WINNER is: Decorum !

 

Abeona, "The Roman goddess who protects children when they leave the parental house for the first time." (.com en .net zijn al weg, de rest is er nog). Als in: het begeleiden van projecten die hun ouderlijk huis (lees: de tekentafel) verlaten.

 

Een hele mooi vind ik Acadine "A fountain of Sicily with magic properties. Writings were thrown into it to be tested; if genuine they floated, if spurious the sank to the bottom." Dat beschrijft aardig de activiteiten van het beoordelen van projecten lijkt mij? Helaas ook weer .com en .net weg, .nl is wel vrij.

 

Er is door de jury van Nebib nog geen definitieve keus gemaakt tussen deze 2 namen. En ook moet het bestuur van Nebib nog the final beslissing en okay geven !

 

De aanwezige BOB's hebben in ieder geval heerlijk genoten van de limonade en de lekkere hapjes in Breukelen. BEB Kermie smaakte de wijn prima, maar kreeg in haar eentje niet alle nominees op.

 

Nils ... even ter reminder ;D :

 

Alle genomineerden hebben een lekkere fles wijn gewonnen, die ze naar believen, met z'n allen in Breukelen kunnen nuttigen, of thuis bezorgd kunnen krijgen (gaarne adresgegevens aan nils@nebib.nl)

 

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

AOS, Kanban en Tirza,

 

Jammer dat jullie niet konden komen. Jullie fles wijn staat hier klaar. Als je wil sturen we je hem toe, maar dan moet je even adresgegevens mailen naar mijn email adres (zet ik niet in de tekst i.v.m. spam)

 

In ieder geval hartelijk dank voor jillie inzendingen.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Even een uit de oude doos. Bydewee ... heb wel zitten lachen om de hele discussie. Mmmmm ... goed voor niet gelukmakende momenten oude postings lezen. Krijg ik vanzelf een big :D

 

Geen betere bron voor mooie namen dan de mythologie :)

 

Abeona, "The Roman goddess who protects children when they leave the parental house for the first time." (.com en .net zijn al weg, de rest is er nog). Als in: het begeleiden van projecten die hun ouderlijk huis (lees: de tekentafel) verlaten.

 

Geen idee of je er wat aan hebt....

 

Nou .... Acadine heeft Nils inmiddels.

Abeona is vandaag gereserveerd voor een commissie-aanvraag in het programma ERRA-net als acronym voor het project "Knowledge valorisation through spinn-off generation". Een projectaanvraag die mijn collegae Veerle van Laere en Joost de Jong coördineren. Of ze hem daadwerkelijk gaan gebruik is nog niet zeker, maar mocht dat wel het geval zijn dan is de wijn natuurlijk onderweg naar je !

 

Dus .... Decorum ... op zeker dat je input toendertijd in deze off topic niet voor niets is geweest !!!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Is Abeona op basis van de vermelding in dit topic gekozen?

Yeppers ! Mijn collega was op zoek naar een naam die de hele wereld kan herleiden en ik dacht ... ergens had Decorum nog een goede! Vandaar!

 

De domeinnaam is trouwens geregistreerd door Nils

Is dat zo Nils? Ga je het nog ergens voor gebruiken ... nog een bedrijf?

 

Denk niet dat er voor het ERRA-project een domeinnaam nodig is, maar dat weet ik niet zeker !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

HA Kermie,

 

De naam heeft me een paar flessen wijn gekost ;D . Ik vind het een erg mooie naam, vooral de betekenis spreekt me erg aan. Zelf heb ik er geen acute bestemming voor, dus ik sta open voor suggesties (zoals altijd).

 

Ik zal hem in ieder geval voorlopig voor jullie reserveren. Laat maar weten hoe het loopt met het project.

 

Greetz,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.