Ik ben momenteel een groot project aan het afronden, maar we hebben helaas het papierwerk nog niet helemaal goed geregeld. We willen een contract op gaan stellen die ons vrijwaard van enige aansprakelijkheid voor het verlies van gegevens ed van ons ontworpen applicatie. Zijn hier standaardcontracten voor of moet ik langs een jurist om deze op te laten stellen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
boulogne
boulogne
Beste Lezers,
Ik ben momenteel een groot project aan het afronden, maar we hebben helaas het papierwerk nog niet helemaal goed geregeld. We willen een contract op gaan stellen die ons vrijwaard van enige aansprakelijkheid voor het verlies van gegevens ed van ons ontworpen applicatie. Zijn hier standaardcontracten voor of moet ik langs een jurist om deze op te laten stellen?
Alvast bedankt,
Sander.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/542-opstellen-van-aansprakelijkheidscontract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag