Hallo. Ik wil een verhuurbedrijf voor elektrische gereedschappen opstarten. Ik hoop ineens te starten met een 100-tal machines, een locatie met parking op een lokale doorgangsweg en een website voor reservaties, gekoppeld aan de voorraad.
Ik ben nog bezig met het financieel plan, concurrentieanalyse, ... maar de voorlopige resultaten zien er goed uit.
Ik zit nog met 2 vragen die niet 'uit te rekenen' vallen.
1. Hoe kan ik me in Gods naam onderscheiden van concurrenten met deze activiteit?
2. Wat zijn jouw slechte en goede ervaringen of opmerkingen bij het huren van machines?
Alle ideeën zijn welkom! Geen enkel idee is dom. Opmerkingen ook welkom.
Geen negatieve commentaren aub. De wereld is niet gebouwd op pessimisme.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RoyBoesmans
RoyBoesmans
Hallo. Ik wil een verhuurbedrijf voor elektrische gereedschappen opstarten. Ik hoop ineens te starten met een 100-tal machines, een locatie met parking op een lokale doorgangsweg en een website voor reservaties, gekoppeld aan de voorraad.
Ik ben nog bezig met het financieel plan, concurrentieanalyse, ... maar de voorlopige resultaten zien er goed uit.
Ik zit nog met 2 vragen die niet 'uit te rekenen' vallen.
1. Hoe kan ik me in Gods naam onderscheiden van concurrenten met deze activiteit?
2. Wat zijn jouw slechte en goede ervaringen of opmerkingen bij het huren van machines?
Alle ideeën zijn welkom! Geen enkel idee is dom. Opmerkingen ook welkom.
Geen negatieve commentaren aub. De wereld is niet gebouwd op pessimisme.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54417-verhuurbedrijf-in-electrisch-gereedschap-concurrentie-analyse/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag