• 0

BBZ reageert niet op mijn ondernemersplan!

Hallo allemaal,

 

Ik ben Sietje. Zit op dit moment in de bijstand en heb met toestemming van mijn werkcoach een ondernemersplan mogen indienen bij BBZ. Eerste intake gesprek is prima gegaan, hierin heb ik besproken wat ik heb gedaan wat de plannen zijn en hoe dat te realiseren.. Afgesproken dat mijn plan beoordeeld zal gaan worden. Daarna een mail ontvangen met het verzoek om extra informatie aan te leveren dat heb ik ook netjes gedaan.

 

Na een week telefonisch contact gehad voor een status update waarop mij mede gedeeld wordt dat ze op dat moment mijn dossier aan het doornemen zijn en daar spoedig op terug zullen komen. Vanaf dat moment heb ik nog 6 mail gestuurd met een status update maar helaas tot heden geen reactie via de mail mogen ontvangen.

 

Uiteindelijk heb ik wederom telefonisch contact opgenomen en heb een zeer moeizame gesprek gehad met tot heden nog geen antwoord op mijn verzoek. Ik heb dus geen antwoord gekregen wat mij zeer verbaast.

 

Kan iemand mij adviseren hoe ik er achter kan komen wat de reden is dat er geen medewerking wordt verleent en welke stappen zou ik eventueel kunnen ondernemen?

 

thnxx

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Norbert,

 

Aanvraag loopt nu al een maand. Waar ik tegenaan loop is dat er helemaal geen informatie wordt verstrekt. Mijn contactpersoon wil absoluut geen medewerking verlenen. Begrijp echt helemaal niets van ipv dat je geholpen wordt krijg je alleen tegenwerking.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Sietje,

 

is het niet zo dat een gemeente in beginsel binnen 13 weken na aanvraag dient te beslissen? En dat een adviseur niet direct beslist, maar dat dat toch echt bij de gemeente ligt?

 

Kan de werkcoach niet eens rustig navraag voor je doen?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.