• 0

Afspraken systeem / agenda koppelen aan klantrelatiebeheer

Hallo mensen,

 

Ik werk momenteel als zzper bied mijn diensten veel op locatie bij klanten thuis aan waardoor ik veel met afspraken werk.

 

Momenteel doe ik alles via een handmatige agenda en een facturatieprogramma en merk dat dit niet erg handig werkt.

 

Waar ik na opzoek ben is eigenlijk een systeem waar mee ik afspraken kan ik plannen, waar ik klanten kan aanmaken en zo contact kan onderhouden, producten of diensten aan toe kan voegen en kan afrekenen met de klant enzo een factuur krijgt.

 

Bestaat hier iets voor in 1 systeem?

 

[verandering: titel]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zoiets heet een CRM-systeem, waar CRM staat voor Customer Relationship Management oftewel klantrelatiebeheer in goed Nederlands...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo mensen,

 

Waar ik na opzoek ben is eigenlijk een systeem waar mee ik afspraken kan ik plannen, waar ik klanten kan aanmaken en zo contact kan onderhouden, producten of diensten aan toe kan voegen en kan afrekenen met de klant enzo een factuur krijgt.

 

 

Hallo,

 

Vervelend dat je al zo lang zoekt en niets kan vinden.

 

Exact werkt met een planner waarmee ook gefactureerd kan worden.

Is volgens mij echter geen goedkope oplossing.

Verder kun je ieder uren factuursysteem gebruiken als je "in de toekomst" uren kan vastleggen.

Vele zullen datums later dan "vandaag" weer niet accepteren.

Alleen voor het bijhouden van afspraken en correspondentie wordt meestal een CRM systeem gebruikt.

CRM systemen kunnen vaak weer niet factureren.

Of het moet onderdeel van een heel groot ERP systeem zijn.

Ik heb in Excel een ZZP'er model gemaakt maar dat is nog niet getest.

Mijn planning loopt wat (jaar of zo) uit ehehehe.

 

 

Vriendelijke Groeten.