• 0

POP3 of IMAP?

Beste,

 

Een tijd geleden ben ik mijn eigen bedrijf gestart (dienstverlening). Hier komen natuurlijk veel dingen bij kijken, zo ook het instellen en optimaliseren van alles wat met ICT te maken heeft. Na een lange zoektocht naar een geschikte partij die mijn website en mail in de lucht kan houden heb ik gekozen voor *** hee, dat is toevallig: het bedrijf waar ik zelf als marketing medewerker werk *** . Het lanceren van de website verliep gelukkig zonder problemen en ze hebben me uitstekend geholpen.

 

Nu ben ik mijn mail aan het installeren op mijn smartphone. Hier heb ik de keuze tussen POP3 en IMAP. Ik weet alleen niet welke keuze ik moet maken… Wat gebruiken jullie en wat is de reden van de keuze hiervoor?

 

MVG

 

Mod edit: naam site verwijderd ivm toneelstukjes/reclame

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geen Google op je smartphone?

 

Wat is het verschil tussen POP en IMAP?

 

Na een lange zoektocht naar een geschikte partij die mijn website en mail in de lucht kan houden heb ik gekozen voor Vedaweb. Het lanceren van de website verliep gelukkig zonder problemen en ze hebben me uitstekend geholpen

Dan zullen zij toch ook wel deze prangende vraag kunnen beantwoorden?

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 1

Mijn eerste gedacht was dat het eerder een verkapte reclame post is dan een vraag over instellen van je mail op je mobiel.......

 

Namelijk best veel info in het eerste deel met een naam van een aanbieder om vervolgens heel kort te vragen hoe je je mobiel moet instellen.

Wat je dus ook zo op google kan vinden of desnoods aan je aanbieder te vragen.

 

Om daar nu op een ondernemersforum een account voor aan te maken.........

 

Laat er nu ook een Jan(us) het genoemde bedrijf hebben opgestart en van 2004-2008 op z`n eerste college te hebben gezetten dan zal z`n geboortejaar 1988 ook nog wel aardig kloppen.

Of ben ik nu te ver aan het zoeken?!?!

 

Greetz,

Berto.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Bedankt voor de reacties. Uiteraard heb ik zelf uitgezocht wat het verschil is, en ben ik op de hoogte van voor en nadelen. Echter is mijn vraag meer gericht op wat de ervaringen zijn bij beide (zowel negatieve als positieve), zodat ik hierop de keuze kan baseren. Mijn vraagstelling was dan ook niet helemaal helder, excuses hiervoor.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.