Een relatie vertelde me dat het gunstiger was om jezelf als DGA te verlonen via een eenmanszaak aan je Holding.
- Is dat zo?
- Kun je dan gebruik maken van alle aftrekposten die een eenmanszaak biedt?
- Kan de Holding voor mijn werkzaamheden bv € 150k in rekening brengen bij de werkmij, de eenmanszaak vervolgens bv € 100k bij de Holding en ikzelf in dienst voor € 4.300 per maand?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SammyS
SammyS
Een relatie vertelde me dat het gunstiger was om jezelf als DGA te verlonen via een eenmanszaak aan je Holding.
- Is dat zo?
- Kun je dan gebruik maken van alle aftrekposten die een eenmanszaak biedt?
- Kan de Holding voor mijn werkzaamheden bv € 150k in rekening brengen bij de werkmij, de eenmanszaak vervolgens bv € 100k bij de Holding en ikzelf in dienst voor € 4.300 per maand?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55363-via-eenmanszaak-in-dienst-van-de-holding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag