Met zoveel internetondernemers op dit forum hoop ik wat meer over te leren.
Ik wil op een aantal pagina's op mijn website een Call to Action button / link maken.
Nu zoek ik een website waar ik hier meer over kan lezen.
Denk dan aan de lengte van de regels, wat wel en niet te doen etc etc.
Weten jullie een goede website waar ik hier meer over kan lezen?
Ik heb bijvoorbeeld een stuk tekst wat ik als CtA wil gaan gebruiken:
Bent u ook op zoek naar een bedrijf voor de technische ondersteunign van uw beurs? Neem dan contact met ons op en wij bespreken graag met u de mogelijkheden.
Maar ik krijg van de ontwerper te horen dat dit veel te lang is en dit niet echt een CtA is. Hij kon me echter niet helpen wat wel een goede manier zou zijn.
Op internet kom ik wel veel dingen tegen, maar ik vind die persoonlijk nogal nietszeggend, waardoorl ik denk dat mensen er overheen gaan lezen.
Denk dan aan bijvoorbeeld:
"meer informatie, neem dan contact met ons op"
"Wilt u dit ook bel ons dan"
etc
etc.
Of zijn deze korte lege teksten juist pakkender, zeg maar: Less is More?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Jasper S.
Call to Action
Met zoveel internetondernemers op dit forum hoop ik wat meer over te leren.
Ik wil op een aantal pagina's op mijn website een Call to Action button / link maken.
Nu zoek ik een website waar ik hier meer over kan lezen.
Denk dan aan de lengte van de regels, wat wel en niet te doen etc etc.
Weten jullie een goede website waar ik hier meer over kan lezen?
Ik heb bijvoorbeeld een stuk tekst wat ik als CtA wil gaan gebruiken:
Maar ik krijg van de ontwerper te horen dat dit veel te lang is en dit niet echt een CtA is. Hij kon me echter niet helpen wat wel een goede manier zou zijn.
Op internet kom ik wel veel dingen tegen, maar ik vind die persoonlijk nogal nietszeggend, waardoorl ik denk dat mensen er overheen gaan lezen.
Denk dan aan bijvoorbeeld:
"meer informatie, neem dan contact met ons op"
"Wilt u dit ook bel ons dan"
etc
etc.
Of zijn deze korte lege teksten juist pakkender, zeg maar: Less is More?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55422-cta-call-to-action/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag