Vorig jaar had ik een soortgelijke post gemaakt, maar hier opnieuw dan voor 'de nieuwsgierigen' onder ons:
Zojuist mijn IB aangifte 2016 gestuurd (via Digipoort). Een tijd geleden de cijfers ("voor de lol", zeg maar) in het aangifteprogramma van 2015 gezet en ik moest ruim 2300,- bijbetalen op basis van de tarieven van dat jaar.
Nu dan eindelijk de nieuwe programma's gekregen en wat blijkt:
Een meevallertje van 500,- euro. Niet verkeerd…
Uiteraard is dat in mijn specifieke situatie en iedereen heeft zijn eigen situatie. Maar toch is dit nu al het 2e jaar op rij dat dit meevalt, althans voor mij dus.
Hopelijk geldt dit straks dan ook voor meer lezers.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
4711
4711
Vorig jaar had ik een soortgelijke post gemaakt, maar hier opnieuw dan voor 'de nieuwsgierigen' onder ons:
Zojuist mijn IB aangifte 2016 gestuurd (via Digipoort). Een tijd geleden de cijfers ("voor de lol", zeg maar) in het aangifteprogramma van 2015 gezet en ik moest ruim 2300,- bijbetalen op basis van de tarieven van dat jaar.
Nu dan eindelijk de nieuwe programma's gekregen en wat blijkt:
Een meevallertje van 500,- euro. Niet verkeerd…
Uiteraard is dat in mijn specifieke situatie en iedereen heeft zijn eigen situatie. Maar toch is dit nu al het 2e jaar op rij dat dit meevalt, althans voor mij dus.
Hopelijk geldt dit straks dan ook voor meer lezers.
Succes allemaal!
vakantiereizen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55610-wederom-lastenverlichting-lagere-belastingdruk-in-2016/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag