Een medewerker welke sinds 1 februari bij ons in dienst is wil een werkgeversverklaring om een woning te huren. Nu komt hier de vervelende vraag ik voor betreft de verlening van het contract of deze om gaat naar onbepaald. Wij hebben niet de intentie om na dit contract een onbepaald te geven, maar nogmaals een bepaalde tijd contract.
Hoe kunnen wij hier het beste mee omgaan? Ik voel me er niet op me gemak om deze vraag zomaar met ja in te vullen en daardoor bijvoorbeeld gebonden te zijn aan het geven van een bepaalde tijd contract en dat de werknemer hier zich op gaat beroepen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eddie de B
Eddie de B
Beste leden,
Een medewerker welke sinds 1 februari bij ons in dienst is wil een werkgeversverklaring om een woning te huren. Nu komt hier de vervelende vraag ik voor betreft de verlening van het contract of deze om gaat naar onbepaald. Wij hebben niet de intentie om na dit contract een onbepaald te geven, maar nogmaals een bepaalde tijd contract.
Hoe kunnen wij hier het beste mee omgaan? Ik voel me er niet op me gemak om deze vraag zomaar met ja in te vullen en daardoor bijvoorbeeld gebonden te zijn aan het geven van een bepaalde tijd contract en dat de werknemer hier zich op gaat beroepen.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Met vriendelijke groet,
Erwin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55903-werkgeversverklaring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag