Morgen gaan wij op de koffie bij een gemeente om eea van de grond te krijgen wbt een reinigings contract.
Het gaat om de reiniging van alle particuliere en evt bedrijfs containers in desbetreffende gemeente.
Morgen zal er onderhandeld worden wbt prijs,logistieke plan etc.
Waar moet ik volgens jullie nog meer aan denken dan de prijs,het logistieke gebeuren en tijds bestek/indeling.
Natuurlijk zijn goede ideeen over bovenstaande ook meer dan welkom,ik ga morgen heen met een kladblok,een folder,visite kaartjes en enkele foto's/filmpjes van reiniging.
En voor jullie nog iets om over na te denken:
1 container reinigen kost €7,95 incl
Het gaat om een paar duizend containers,moet er hier wat met de prijs gedaan worden of weegt het logistieke gebeuren teveel mee,denk aan water laden/lossen etc om dit gelijk te houden....
Ik hoor graag van jullie de top ideeen die jullie te binnen schieten.
En waar vooral niet over praten!
Het is voor ons erg belangrijk en wil dan ook niet iets aan het toeval overlaten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Offshoretiger
Offshoretiger
Dag mede top (!) ondernemers,
Een paar vraagjes.
Morgen gaan wij op de koffie bij een gemeente om eea van de grond te krijgen wbt een reinigings contract.
Het gaat om de reiniging van alle particuliere en evt bedrijfs containers in desbetreffende gemeente.
Morgen zal er onderhandeld worden wbt prijs,logistieke plan etc.
Waar moet ik volgens jullie nog meer aan denken dan de prijs,het logistieke gebeuren en tijds bestek/indeling.
Natuurlijk zijn goede ideeen over bovenstaande ook meer dan welkom,ik ga morgen heen met een kladblok,een folder,visite kaartjes en enkele foto's/filmpjes van reiniging.
En voor jullie nog iets om over na te denken:
1 container reinigen kost €7,95 incl
Het gaat om een paar duizend containers,moet er hier wat met de prijs gedaan worden of weegt het logistieke gebeuren teveel mee,denk aan water laden/lossen etc om dit gelijk te houden....
Ik hoor graag van jullie de top ideeen die jullie te binnen schieten.
En waar vooral niet over praten!
Het is voor ons erg belangrijk en wil dan ook niet iets aan het toeval overlaten.
Bedankt allemaal!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56364-groot-contract-met-gemeentes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag